ضرورت تلاش برای گسترش فرهنگ مهدویت در سطح کلان فرهنگی

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان بر ضرورت تلاش در سطح کلان فرهنگی برای گسترش فرهنگ مهدویت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان؛ حجت الاسلام سید سعید حسینی در شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان گفت: با توجه به این که در مسیر ظهور قرار داریم، باید در سطح کلان فرهنگی برای گسترش فرهنگ مهدویت تلاش کنیم؛ زیرا طبق روایتی از امام صادق(ع) می توانیم با عملکرد و رفتار خود به گونه ای عمل کنیم که ظهور منجی و حضرت صاحب الامر(عج) زودتر محقق شود.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به نقش آموزش و پرورش و معلمان در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت روحیه معنوی و اعتقادی جوانان اشاره کرد و افزود: برای تحول فرهنگی باید دبیرانی تربیت کنیم که بتوانند در مدارس به شبهات پاسخ دهند.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید برای فرهنگ کار، پر تلاشی، ازدواج آسان و امیدبخشی به نسل جوان چاره اندیشی کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان در ادامه به اعضای شورا سه توصیه کرد و گفت: باید برای گسترش فرهنگ حیا در جامعه تدبیر شود، برای ترویج سیره عملی شهدا برنامه ریزی و سعی شود به صورت موضوعی برنامه تنظیم شود.

 

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: با توجه به مشکلات رفتاری و گفتاری در بخش ارشاد و امر به معروف باید کتاب هایی در این حوزه تألیف و منتشر شود تا به گونه ای برخورد نشود که برای از بین بردن منکری، مرتکب منکر دیگری شویم.

کد خبر 1227476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha