قیام کردن برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) عمل کردن به جهاد تبیین است

این استاد حوزه گفت: ما برای حفظ کشور و اقتدارش در دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید داده ایم و امروز برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باید قیام کنیم و این قیام کردن برای ایشان مصداق عمل کردن به جهاد تبیین است و بدانید که جهاد تبیین یک واجب عینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، امشب شنبه (7 آبان) در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، گفت: وقوع این حادثه تروریستی در سومین حرم اهل بیت (ع) نماد یک مظلومیت تاریخی است.

خطیب برجسته کشور ادامه داد: آن تروریستانی که شهید آیت الله دستغیب را به شهادت رساندند از کشتن و قتل عام کودک و زئران هم ابایی ندارند و این حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نماد کینه دشمنانی است که همواره به انقلاب اسلامی عناد ورزیده اند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در قرآن کریم آیاتی در خصوص عناد و کینه ورزی دشمنان اسلام وجود دارد که تاکید کرده منافقان همواره با ما دشمنی داشته اند و باید در مقابل آنها به مقابله و ایستادگی بپردازیم.

وی تصریح کرد: دشمن به این حمله تروریستی در سومین حرم اهل بیت (ع) دست زده تا رعب و وحشت ایجاد کند اما باید بداند نمی تواند ملت ما را با یک گلوله باران شکست دهد اما همه ملت بدانند که دشمنان اهل بیت (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) دشمن شما هم هستند و اگر بر شما چیره شوند جنایت ها در حقتان خواهند کرد.

حجت الاسلام پناهیان با تاکید بر اینکه مومنان همواره دشمن داشته اند، عنوان کرد: منافقان همواره نقشه قتل رسول خدا (ص) را می ریختند و یوسف به جرم ایمان خود توسط برادرانش به چاه افکنده شد و اگر ما هم امروز دشمنانی داریم به خاطر ایمان مردم ماست.

وی ادامه داد: گول رسانه دشمن را نباید بخوریم و نباید رسانه دشمن را دنبال کنیم که تماشای آن خیانت بزرگی در حق ملت و کشور است و دشمن ما حتی از سرود «سلام فرمانده» هم هراسان است اما بدانند که ما هم در مقابله حمله و اقدام تروریستی آنها دفاع می کنیم و در انتظار موشک های سپاه پاسداران که بر سرشان خواهد ریخت، باشند.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: ما برای حفظ کشور و اقتدارش در دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید داده ایم و امروز برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باید قیام کنیم و این قیام کردن برای ایشان مصداق عمل کردن به جهاد تبیین است و بدانید که جهاد تبیین یک واجب عینی است.

وی ادامه داد: دشمنانی که امام جمعه شیراز را به شهادت رساندند و به زائران حرم مطهرشان هم رحم نکردند می خواهند تک تک شیرازی ها را به شهادت برسانند و کینه آنها به دلیل پایداری و استقامت مردم ما در میادین و مشکلات مختلف است اما باید بدانیم که نباید عقب نشینی کنیم وگرنه عاقبتمان مانند عراق و افغانستان می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ترسوها هستند که شایعات را زودتر باور و پخش می کنند و همین ها هستند که انگلیس را قوی می دانند و هر چه شبکه معاند وابسته به آن بگوید را باور می کنند و اینکه برخی روحانیون که دیده اند بسیجی را کشته اند و علیه نیروهای حافظ تامین امنیت کشور خشونت شده و باز می گویند نباید خشونت نشان دهیم باید بدانند که در مقابل خشونت باید دفاع کرد.

وی افزود: دشمن با اقدامات اخیر می خواهد فقط مدتی پیشرفت کشور را متوقف کند و پیش خود فکر کرده اقدام تروریستی می کند و بعد هم که بگوییم کار خودشان بوده عده ای احمفق هر چند اندک هم باور کنند، خوب است.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به صحبت های علامه طباطبایی گفت: حرام خوری موجب تمایل به حرف غلط می شود و متاسفانه عده ای دسوت دارند حرف غلط را بپذیرند و یادتان باشد حضرت فاطمه (س) ۴۰ روز با پهلوی شکسته در خانه انصار را زدند تا آنها حرف حق را بشنوند اما فایده نداشت اما اگر مردمانی مانند مردم شیراز آن روز در مدینه بودند صدای ایشان شنیده می شد.

وی عنوان کرد: تظاهرات اعتراض آمیز روز گذشته و مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز مصداق عمل به جهاد تبیین است و از امام حسین (ع) می خواهیم پذیرای این شهدای زائر اهل بیت (ع) باشند.

کد خبر 1227477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha