برگزاری شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان

شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و اعضای این شورا در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان در این جلسه از تشکیل کارگروه های تخصصی ۸ گانه شورای فرهنگ عمومی کاشان خبر داد و گفت: سرفصل های مصوب در دستور کار مستمر کارگروه ها قرار دارد و نتیجه آن در صحن شورای فرهنگ عمومی مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.

 

میثم نمکی همچنین با قرائت مصوبات قبلی شورا، اجرایی شدن همه تصمیمات را در گرو هم افزایی بیشتر و بهتر اعضای شورا دانست و افزود: محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه و فرمانداری ویژه و مشارکت مؤثر اعضا در موضوعات از نقاط قوت این شورا است.

 

در ادامه این جلسه در خصوص شرح وظایف شورای فرهنگ عمومی و  آسیب های اجتماعی بحث و تبادل نظر شد و اعضا پیشنهاداتی را در خصوص موضوع جلسه ارائه کردند.

 

کد خبر 1227478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha