مسئولان اجرایی  ابزار سرعت بخشی و حرکت صنایع را فراهم کنند

زارعی گفت: صنایع تولیدی در نقش چرخ های پیشرفت و حرکت جامعه هستند و مدیران و مسئولان اجرایی باید ابزار سرعت بخشی و حرکت صنایع را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کاشان، محمدشریف زارعی در نشست فعالان اقتصادی گفت: صنایع تولیدی در نقش چرخ های پیشرفت و حرکت جامعه هستند و مدیران و مسئولان اجرایی باید ابزار سرعت بخشی و حرکت صنایع را فراهم کنند.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: ضروری است مصوباتی که نتیجه جلسات کارگروه تسهیل استان است و به دستگاه های متولی ابلاغ می شود در کوتاه ترین زمان ممکن برای اجرای آن اقدام شود چرا که مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای نسبت به آن داشته و بسیاری از مسائل مربوط به تولید کنندگان در این کارگروه مرتفع می‌شود.



زارعی تاکید کرد: باید اختیارات قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزایش یافته و برای تمامی دستگاه ها اجرای مصوبات کارگروه به شکل تکلیف باشد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان از دبیر کارگروه و مدیر کل صمت استان درخواست کرد با تفویض اختیار قانونی، مصوبات کارگروه شهرستان کاشان در حکم مصوبات استان اصفهان قرار گیرد تا از این طریق زمینه رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان سریعتر فراهم شود.

 

نشست فعالان اقتصادی با حضور دکتر برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، دکتر بیک زاده دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و مهندس کمیلی مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان در کاشان برگزار شد.

کد خبر 1227481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha