برگزاری مسابقه فرهنگی «۱۳ آبان» ویژه دختران دانش آموز در جهرم

زارعی گفت: به همت بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم، مسابقه فرهنگی «۱۳ آبان» ویژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان جهرم برگزار می شود.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با 13 آبان ماه، روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» و روز «بسیج دانش آموزی» مسابقه فرهنگی «13 آبان» به همت حوزه بسیج دانش آموزی دختران «حضرت معصومه (س)» شهرستان جهرم برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این مسابقه در قالب حل جدول تدوین شده و شرکت کنندگان باید به 24 سوال پاسخ صحیح داده و پس از تکمیل جدول، آن را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: این مسابقه فرهنگی ویژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان جهرم برنامه ریزی شده و علاقمندان تا 13 آبان مهلت دارند پاسخ سوالات را ارسال کنند.

 

زارعی عنوان کرد: از دانش آموزان خواسته شده تا پس از حل این جدول، همراه با نام و نام خانوادگی، نام پدر، نام مدرسه، پایه تحصیلی به شماره بسیج دانش آموزی دختران جهرم در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

 

وی اظهار کرد: همچنین در پایان این مسابقه فرهنگی به سه نفر برتر جوایزی به رسم یادبود از سوی حوزه بسیج دانش آموزی «حضرت معصومه (س)» جهرم اهدا می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم گفت: سوالات مسابقه نیز از جریان واقعه 13 آبان و همچنین معلومات عمومی طرح شده است.

کد خبر 1227548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha