۱۵ برنامه محوری هفته بسیج دانش آموزی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

امانتی گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ۱۵ عنوان برنامه محوری در قالب فرهنگی، علمی و ورزشی در مدارس و مناطق مختلف خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین امانتی امروز یکشنبه (۸ آبان) در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی با محوریت جهاد تبیین، معرفی شهدا، نوجوان ایرانی و استکبارستیزی در خراسان جنوبی پیش بینی شده‌ است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال را «ایران قوی» عنوان کرد و ادامه داد: پویش ایران قوی با محتوای پرداخت به مفهوم وطن، ولایت، دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شهدای دانش آموزی از جمله مهمترین برنامه های این هفته به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد دانش آموزان استان عضویت افتخاری بسیج را دارند، افزود: ۸۵ درصد مدارس خراسان جنوبی تحت پوشش قرار گرفتند.

 

امانتی با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امریکا از رشد انقلابی دانش آموزان ما بیمناک است، بیان کرد: دانش آموزان استان با اجرای پویش «لبیک یا خامنه‌ای» باز هم با آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می کنند.

 

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به فعال کردن ۲۵۰ گروه جهادی دانش آموزی در هفته بسیج دانش آموزی، ادامه داد: کمک به جمع آوری لوازم التحریر برای نیازمندان، بهسازی مدارس، توزیع ماسک و برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی از جمله اقدامات گروه های جهادی خواهد بود.

 

وی یادآور شد: در تابستان گذشته بهسازی و زیباسازی ۱۰۷ مدرسه توسط گروه های جهادی دانش آموزی انجام شد.

 

امانتی از اجرای پرده خوانی با محتوای انقلابی و برنامه روایتگری با حضور راویان در سراسر مدارس استان برای تبیین سیره شهدا و دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: یادواره شهدا در قالب طرح «هر مدرسه یک یادواره» همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد. 

 

ویبا بیان اینکه این نسل متفاوت بوده و بنا به مطالبات خود نیازمند پاسخ‌های روشن است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما برگزاری نشست‌های صمیمی و گفت وگو محور با دانش آموزان است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح های تربیتی در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس استان، عنوان کرد:  در قالب طرح آیه های تمدن تلاش کردیم دانش آموزان از مباحث علمی غافل نشوند و ۲ تیم خراسان جنوبی مقام کشوری لیگ علمی پایا را کسب کردند که در هفته بسیج دانش اموزی تجلیل می شوند.

 

وی به توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با اعتبار یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در تابستان امسال بین دانش آموزان نیازمند استان اشاره کرد و ادامه داد: اکنون دانش آموزان نیاز به گفتگو و پاسخ به شبهات خود دارند لذا والدین در مرحله اول باید به آنان توجه کنند و در کارگاه انجمن اولیا و مربیان شرکت کرده و مربیان پرورشی را کمک کنند.

 

امانتی با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبارستیزی همزمان با روز ۱۱ آبان در مدارس، گفت: در مجموع به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ۱۵ عنوان برنامه محوری در قالب فرهنگی، علمی و ورزشی در مدارس و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به پیش بودن سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: مراسم یوم الله ۱۳ آبان حرکت بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان ایران در پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

 


 

کد خبر 1227559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha