برگزاری دوره الهیات کاربردی در جهرم

حجت الاسلام زارعی از برگزاری دوره آموزشی الهیات کاربردی به همت مرکز تخصصی کلام اسلامی حوزه علمیه شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام علی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یک دوره الهیات کاربردی با محوریت کتاب «روح توحید نفی عبودیت غیر خدا» به همت مرکز تخصصی کلام اسلامی حوزه علمیه جهرم برگزار می شود.

 

مدیر مرکز تخصصی کلام اسلامی جهرم شرکت در این دوره آموزشی را برای عموم آزاد اعلام کرد و افزود: علاقمندان شرکت در این دوره نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات خود را به شماره 09173298417 پیامک کنند.

 

وی عنوان کرد: بازخوانی عقاید افراد علاقمند به فراگیری علوم دینی و مذهبی از اهداف برگزاری دوره آموزشی الهیات کاربردی در جهرم است.

 

حجت الاسلام زارعی به سر فصل های این دوره آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: بازخواني عقاید به ویژه توحید از سر فصل های دوره الهیات کاربردی بوده که مهمترین بحث آن جاری و ساری بودن توحید در عرصه عینی بشر است.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از 25 آبان ماه برگزار می شود، گفت: این دوره الهیات کاربردی در پنج جلسه و زمان آن نیز در ساعت شب برگزار می شود.

 

مدیر مرکز تخصصی کلام اسلامی جهرم با اشاره به اینکه در پایان نیز به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر از سوی موسسه کلام اسلامی اعطا می شود، گفت: مکان برگزاری دوره الهیات کاربردی حوزه علمیه امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام زارعی در پایان از عموم شهروندان و علاقمندان به مباحث اعتقادی و دینی برای نام نویسی و شرکت در این دوره آموزشی دعوت کرد.

 

کد خبر 1227569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha