مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ماسال و بخش تابعه برگزار می‌شود

گیل چالانی با بیان اینکه اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است گفت: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان و بخش تابعه برگزار خواهد شد.

«غلامرضا گیل چالانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، ضمن تسلیت به مردم شهید پرور ایران در پی شهادت چند تن از هموطنان در حمله تروریستی در شاهچراغ اظهار کرد: مزدوران سازمان منافقین قبل از تشکیل داعش این اقدامات را در اوایل پیروزی انقلاب انجام می‌دادند که با تحرکات معاندانه، مردم مظلوم و بی دفاع را ترور و به شهادت می‌رساندند.

 

فرماندار ماسال حضور پرشور مردم ولایتمدار و متدین ایران اسلامی در تجمعات منزجرانه برعلیه دشمنان و آشوبگران، بیعت دوباره مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره)  را برشمرد و افزود: این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که باید بیشتر به اطراف پیرامون خود توجه داشته و هوشیار باشیم و بصیرت را سرلوحه قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است، گفت: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان و بخش تابعه برگزار خواهد شد.

 

گیل چالانی تصریح کرد: مثل همیشه یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور و باشکوه مردم علیه استکبار جهانی برگ زرین دیگری را رقم خواهد زد.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در این راستا فضاسازی محیطی و برنامه های متنوع  و همایش هایی  محور استکبار ستیزی در برنامه کاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان است.

 

کد خبر 1227603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha