انتقام خون شهدا و اغتشاش ها را خواهیم گرفت

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه انتقام اغتشاش ها و خون شهدا را خواهیم گرفت، گفت: آمریکا می داند این ملت شکست ناپذیر و مقاوم بوده و فکر می کند می تواند با چهار اوباش انقلاب را به زمین بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۸ آبان ماه) در مراسم وداع باشکوه با دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی که در حمله تروریستی داعش در حرم شاهچراغ (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل باید ببینند که ملت بزرگ ایران چگونه در برابر جبهه استکبار ایستاده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه شما نمی بینید من امروز می بینم تا چشم کار می کند جمعیت آماده و این حضور مردم در محکومیت آمریکا، اسرائیل و جببه استکبار تاریخی است، گفت: آمریکا و استکبار سال های زیادی است که مردم ما را به گلوله می بندند و شهید می کنند .

 

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ های رسانه ای و اقتصادی راه می اندازند اما ملت ما مقاوم و در مقابل دشمن استوار ایستاده، افزود: در اوایل انقلاب ترور، جنگ تحمیلی و کودتا توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد، اما همه جهان دید آن کسی که از این حوادث سربلند بیرون آمد، ملت بزرگ ایران است.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: دشمن در بین این شکست های سنگینی که از ملت دیده دست به ترور می زند و تاریخ حادثه شاهچراغ را که دشمن جوی خون راه انداخت، فراموش نمی کند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طفلی در سینه مادر جان داد، پسری در آغوش پدر شهید شد و به قربانیان تیر خلاصی می زدند، تاکید کرد: این هنر نیست، این برای دشمن شکست است، زیرا اگر امید را از ما گرفتید، هزاران امید از لاله وی می روید.

 

وی در ادامه، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را خطاب قرار داد و گفت:دانش آموزان و شهروندان یاسوجی در مراسم وداع دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی واقعه شیراز حماسه بزرگی خلق کردند و نشان دادند از لاله های در خون خفته شاهچراغ امیدهای زیادی رویده است.

 

آیت الله حسینی اظهار کرد: وقتی زنان ما را می کشید فکر کردید زنان ما می ترسند و به صحنه نمی آیند، سال های بسیاری است دست های شما به خون ملت ما آغشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما ملت ایران چون کوه استوار ایستاده ایم، گفت: ما راه استقلال، امام، رهبری و استقامت را ادامه خواهیم داد، ما تا رسیدن به پیشرفت و در هم کوبیدن جبهه استکبار مقاومت می کنیم و می جنگیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه انتقام خون شهیدان و اغتشاش ها را خواهیم گرفت، افزود: ما جواب کسانی که این جنایت ها را انجام داده اند، خواهیم داد.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انتقام این اغتشاش ها را خواهیم گرفت و آمریکا می داند این ملت شکست ناپذیر و مقاوم است، گفت: فکر کردید می توانید با چهار اوباش انقلاب را به زمین بزنید، ما تا آخرین قطره خون که در بدن داریم تا این پرچم را به دست صاحب اصلیش تحویل بدهیم، با شما مبارزه خواهیم کرد.

کد خبر 1227605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha