عمل جراحی موفق «ستون فقرات» در بیمارستان ثامن(ع) آران وبیدگل

رییس بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران وبیدگل از انجام موفقیت آمیز نخستین عمل جراحی ستون فقرات در این بیمارستان خبر داد.

مریم سادات رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین عمل جراحی ستون فقرات در شهرستان آران و بیدگل با موفقیت انجام شد. 

 

رئیس بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل افزود: این عمل جراحی روی بیمار ۷۶ ساله در بیمارستان جدیدالاحداث ثامن الحجج(ع) آران وبیدگل با موفقیت انجام شد.

 

رضوی با بیان اینکه عمل جراحی فیوژن ستون مهره‌ها برای جلوگیری از درد و اختلالات حرکتی در بیمار انجام می شود افزود: این عمل با حضور جمعی از پزشكان با تجربه از جمله دكتر اسماعیل فخاریان فوق تخصص جراح مغز و اعصاب بر روی سه مهره کمر بیمار در مدت چهار ساعت انجام شد.



رئیس بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی بیمار مساعد است گفت: این قبیل عمل های جراحی، به طور معمول در مراكز درمانی تخصصی انجام می شود که خوشبختانه در این مرکز با موفقیت انجام شد.

 

بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل با ۶۴ تخت بیمارستانی در ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال طی ۱۲ سال احداث شده است. این بیمارستان با بخش‌ های زنان و زایمان، اورژانس سرپایی، رادیولوژی و تصویربرداری، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1227608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha