افزایش بصیرت رسانه ای  مهمترین راهکار در پیشگیری از آسیبهای فضای مجازی است

جوانمرد با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: افزایش بصیرت رسانه ای ، از مهمترین راهکارهای عملی پیشگیری از آسیبهای فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» در اولین جلسه کارگروه فضای مجازی شهرستان زرندیه ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی در حرم شریف شاه چراغ و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیز گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، هیچ چیز از حقوق بشر نمی دانند و در حوادث اخیر با رفتارهای تبعیض آمیز خود این را به صراحت نشان دادند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، افزود: دشمنان و رسانه های معاند با بهره گیری از فضای مجازی در صدد ضربه زدن به این نظام و انقلاب هستند که در این راستا همگان باید هوشیار و آگاه باشند.

 

وی افزایش بصیرت رسانه ای را از مهمترین راهکارهای عملی پیشگیری از آسیبهای فضای مجازی دانست و ادامه داد: در راستای بهره برداری بهینه از فضای مجازی می بایست گفتمان سازی صورت گرفته و در راستای تولید محتوی قدمهای ارزنده ای برداشته شود.

 

این مقام مسئول آموزش و آگاه سازی خانواده ها مربیان و معلمان را از دیگر راهکارها تاثیرگذار دانست و بیان کرد: همگان به ویژه متولیان امر فرهنگی باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

 

در ادامه این مراسم شرکت کنندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه به فضای مجازی، اهمیت آن و چگونگی استفاده و دسترسی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان به آن پرداختند.

کد خبر 1227612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha