مجوز نوزدهمین خانه قرآن شهرستان کاشان صادر شد

حجت الاسلام بصیرتی از صدور مجوز فعالیت نوزدهمین خانه قرآن این شهرستان با نام «سردار دلها» خبر داد.

حجت الاسلام «مهدی بصیرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مجوز فعالیت خانه قرآن شهری «سردار دلها» به عنوان ششمین خانه قرآن شهری و نوزدهمین خانه قرآن شهرستان کاشان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور صادر شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: این خانه قرآن به مدیریت «لیلا هارونی مقدم» از حافظان ممتاز قرآن کریم و مدرسین و داوران باسابقه قرآنی از این پس تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی کاشان فعالیت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه افزود: پروانه فعالیت خانه قرآن شهری «سردار دلها» به مدت یک سال اعتبار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه خانه های قرآنی دارای ظرفیت مناسبی جهت آموزش و ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه است، ابراز امیدواری کرد: این خانه قرآن با اولویت موضوع جهاد تبیین که از رویکردهای مهم وجدید سازمان دارالقرآن الکریم است بتواند با استفاده از ظرفیت بالای مدیر و مربیان انقلابی و جذب قرآن آموزان، بیش از پیش موفق باشند.

 

حجت الاسلام بصیرتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ مؤسسه قرآنی و ۱۹ خانه قرآن شهری و روستایی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان کاشان وجود دارد که در حوزه آموزش و توسعه و ترویج فعالیت های قرآن و عترت فعالیت می کند.

کد خبر 1227623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha