طرح های قرآنی با محوریت جهاد تبیین در کاشان اجرا می شود

تولیت از اجرای طرح های متنوع قرآنی با محوریت جهاد تبیین در خانه قرآن «سردار دلها» کاشان خبر داد.

سید «عبدالرضا تولیت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه اعطای مجوز خانه قرآن شهری «سردار دلها» کاشان گفت: خانه قرآن و عترت «سردار دلها» نوزدهمین خانه قرآن شهرستان کاشان است که به منظور آموزش و بسط مفاهیم دینی مبتنی بر آموزه های قرآن و اهل بیت (ع)و در افق تاریخی و تمدنی که با انقلاب اسلامی آغاز شده و به حول و قوه الهی در جهت زمینه سازی ظهور و تشکیل جامعه مهدوی گام برخواهد داشت، فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: این خانه قرآن در راستای تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین  و به منظور تربیت نیروی های قرآنی، انقلابی و بصیر با مدیریت لیلا هارونی مقدم از حافظان و مدرسین و داوران باسابقه قرآن فعالیت می کند.

 

تولیت با اشاره به اینکه خانه قرآن سردار دلها از بدو تأسیس برنامه های متنوعی را در راستای جهاد تبیین سیاستگذاری و اجرا کرده است اظهارداشت: طرح ۳ ساله حفظ قرآن کریم با محوریت جهاد تبیین، طرح تثبیت حفظ قرآن کریم با محوریت جهاد تبیین و غرب شناسی استراتژیک با محوریت جهاد تبیین و صوت و لحن قرآن کریم معنا محور با محوریت جهاد تبیین در ۲ مقطع مقدماتی و پیشرفته از جمله آن هاست.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: طرح تفسیر موضوعی قرآن کریم، روایت داستان انبیا با رویکرد تمدنی(سلسله مباحث تطبیقی مهدویت)، کنترل ذهن (مباحث رشد و توسعه شخصی بر اساس مباحث حجت الاسلام پناهیان) از دیگر طرح های در حال اجرای این خانه قرآن است.

 

تولیت در ادامه خاطر نشان کرد: این خانه قرآن در راستای تربیت مدیر طراز انقلاب اسلامی، تقویت توان تصمیم سازی و تصمیم گیری و مدیریت و رهبری در کودکان بر اساس آموزه های ایرانی- اسلامی(شیعی) استراتژی کودکان ویژه سنین مختلف را طرح ریزی کرده است.

 

وی افزود: پاتوق آینه ها، دوره ی ویژه نوجوانان با محوریت مباحث مبنایی و مسائل روز نوجوان از دیگر برنامه های این خانه قرآن شهری در بدو تأسیس است.

کد خبر 1227634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha