بصیرت افزایی و آگاهی بخشی راه مقابله با توطئه های دشمنان است

امیری با اشاره به اینکه دشمنان از فرصت فضای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گرفت، افزود: جهاد تبیین و بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

«امیرعلی حیدر امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به اینکه یک سال است که مقام معظم رهبری جهاد تبیین و بصیرت افزایی تاکید دارند، اظهار داشت: کسی که بصیرت دارد، واقعیت ها را درک و می داند که دشمن چه نقشه هایی در پس وعده های رنگی طراحی کرده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی و جنگ نرم استان لرستان، با بیان اینکه بصیرت مهم ترین راه شناخت حق از باطل است، افزود: دشمنان برای منحرف کردن انقلاب از مسیر خود نقشه های زیادی کشیده اند و تقویت بصیرت عمومی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی ادامه داد: افراد با بصیرت نه تنها گول توطئه های دشمنان را نمی خورند، بلکه خودشان هم مردم را آگاه می کنند و وظیفه بزرگ بصیرت افزایی و بصیرت بخشی را انجام می دهند.

 

امیری با بیان اینکه کسانی که متوجه نقشه های خبیثانه دشمنان شده اند مشکلی با نظام و انقلاب ندارند،  خاطرنشان کرد: کسانی که بصیرت ندارند، دچار مشکل شده و خدمات، دستاوردها و اهداف مقدس انقلاب را درک نمی کنند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه های دشمنان، جهاد تبیین را فرموده اند، افزود: دشمن به دروغ تحریف می کند، اما در قالب جهاد تبیین می بایست واقعیت ها را به صورت قطعی و فوری به مردم ارائه داد.

 

این کارشناس جنگ نرم دشمنان، ادامه داد: در اتفاقات اخیر کشور، با تاخیر واقعیت ها برای مردم روشن شد و این امر باعث شد، دشمن برموج سوار شده و با توطئه های مختلف اتفاقات اخیر را در کشور رقم زند.

 

امیری با تاکید به اینکه جهاد تبیین بر واکنش فوری تاکید دارد، بیان کرد: واکنش فوری در اطلاع رسانی صحیح است که توطئه های دشمنان را ناکام خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی عرصه نبرد دشمن است، افزود: حکمران این فضا امروز دشمن است و دشمن ازاین فرصت برای دستیابی به دسیسه های خود بهره گرفته است.

 

امیری اذعان داشت: برای مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه مجازی لازم است پلتفرم های داخلی تقویت و در دسترس مردم قرار گیرد.

 

این کارشناس جنگ نرم خاطرنشان کرد: با بیان اینکه عرصه فضای مجازی حربه ای در دست دشمنان بود و در قالب جاذبه های مختلف برای جوانان، توطئه های خود را ارائه می دادند، افزود: مدیریت فضای مجازی مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

امیری با بیان اینکه به حمد الله مردم در اتفاقات اخیر به خوبی ورود کردند و مقابل توطئه های دشمنان ایستادند، افزود: بصیرت افزایی و روشنگری برای مقابله با توطئه های دشمنان باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ابراز کرد: تبیین اهداف جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب، بصیرت افزایی، روشنگری و سروسامان دادن به فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

این کارشناس جنگ نرم  با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دولتمردان برای کنترل و ساماندهی وضعیت گرانی، تورم و بیکاری، اظهار کرد: گرانی، بیکاری و تورم زخمی است که باعث می شود پشه دشمنان روی آن بنشید و از آن بهره برداری کند.

 

امیری افزود: باید با برنامه ریزی برای کنترل تورم و گرانی و تقویت اشتغال، این بهانه از دست دشمنان گرفته شود.

کد خبر 1227635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha