شهید محمدرضا کشاورز مکبر مدرسه بود

شادباش گفت: شهید محمدرضا کشاورز دانش آموزی که در حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید موذن مدرسه و پیشگام در امور مذهبی و زیارت بود.

علیرضا شادباش، با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفت‌و‌گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: شهید محمدرضا کشاورز از شهدای این حادثه بود و یک دانش آموز شیرازی بسیار مودب و دوستدار اهل بیت (ع) بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: این شهید دانش آموز کلاس دهم بود و علیرغم اینکه در ابتدای جوانی بود بسیار مودب و پیشگام در آداب الهی بود و در خانه و مدرسه نمونه بود.

وی اضافه کرد: شهید محمدرضا کشاورز، موذن و مکبر مدرسه بود و در مناسبت های مذهبی پیشقدم بود و برنامه های مذهبی را در مدرسه راه می انداخت.

شادباش با اشاره به شب شهادت این شهید نوجوان گفت: آخرین زیارت وی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) منجر به شهادتش شد و به پدرش گفته بود که بروم زیارت کنم و برگردم و دلتنگ سلطان امامزادگان فارس حضرت احمد ابن موسی (ع) شده بود و امکروز هم در جوار ایشان به خاک سپرده شد و به آرزوی خودش که شهادت بود رسید.

کد خبر 1227685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha