جنگ رسانه‌ای اخیر علیه ارزش‌های اسلامی بی‌سابقه بود

حجت‌الاسلام بخشش با بیان‌اینکه در ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ارزش‌های اسلامی بی‌سابقه بود، گفت: هدف دشمن از این همه برنامه‌ریزی، ساقط کردن نظام است که با حمایت مردم نظام سرپا مانده و توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

حجت‌الاسلام «محمدرضا بخشش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان به ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در این ناآرامی‌ها ما شاهد شدیدترین خشونت‌ها، وحشت آفرینی‌ها، بی‌احترامی‌ها و جسارت‌ها در برخی از شهرهای کشور بودیم.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان‌اینکه دشمنان از این ناآرامی‌ها و اغتشاشات به عنوان خیزش سراسری نام برده‌اند، افزود: ناآرامی‌ها و اغتشاشات در تمامی مناطق کشور نبود و در چند شهر کشور اتفاق افتاد.

 

وی با اشاره به اینکه اغتشاشات و آشوب‌های سال ۱۴۰۱ آخرین نیست چرا که دشمن دست بردار نیست، تصریح‌کرد: دشمنان از روز پیدایش انقلاب اسلامی همواره با ما خصومت داشته و بهتر است بیشتر این موضوع را تحلیل و بررسی کنیم.

 

حجت‌الاسلام بخشش با بیان‌اینکه کشور ما از این دست ناآرامی‌ها و اتفاقات کم ندیده است، گفت: غائله بابل، ترکمن صحرا، پاوه، کودتای نوژه، جنگ هشت ساله، ترور دانشمندان و شخصیت‌های ایرانی، فتنه ۸۸، تحریم‌های اقتصادی و ده‌ها حادثه دیگر از جمله اتفاقات و ناآرامی‌هایی بوده که با برنامه‌ریزی دشمن در کشور ما اجرا شده است.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان اضافه‌کرد: هدف دشمن از این همه برنامه‌ریزی و ناامن کردن کشور، ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است که با حمایت مردم نظام سرپا مانده و توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با این همه دشمنی دشمنان با انقلاب و ملت ایران، کشور ما در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است، ادامه داد: با نگاهی به تاریخ پرافتخار نظام اسلامی به این نتیجه می‌رسیم که چه موانعی داشتیم که آنها را رد کردیم و به کجا می‌رویم و باید قضاوت منصفانه داشته و اسیر توطئه‌ها و جنگ تبلیغاتی دشمنان نشویم.

 

حجت‌الاسلام بخشش با بیان‌اینکه چرا دشمن با ما مخالف است، چرا دشمن با نظام و انقلاب اسلامی مخالف است و چرا دشمن با مقام معظم رهبری مخالف است و بیشترین تهاجم دشمن علیه رهبری است از جمله سوالاتی است که باید آنها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم و به راحتی از کنار آنها رد نشویم، افزود: آشوب‌ها و ناامنی‌‌های اخیر چند وجه مشترک با آشوب‌های گذشته دارد و در چند جا متمایز از ناآرامی‌های گذشته است.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ارزش‌های اسلامی بی‌سابقه بود، تصریح‌کرد: در فضای رسانه‌ای واقعا انقلاب شده، اما در حقیقت و واقعیت مردم  مشغول کار و زندگی خود هستند.

 

وی، امید دشمن را به رسانه‌ها دانست و خاطرنشان‌کرد: برنامه دشمن تسخیر ذهن جوانان از طریق‌ رسانه‌ها و فضای مجازی است و باید خیلی هوشیار باشیم و هر چیزی را بدون تحقیق قبول نکنیم.

 

حجت‌الاسلام بخشش گفت: با محدود کردن اینترنت سلاح دشمنان کند شد و آنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام ماندند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن این‌بار روی نوجوانان و جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده بود ولی تیرش به سنگ خورد، ادامه داد: چون شناختش از جوانان و نوجوانان ما کافی نبود، جوانان و نوجوانان ما مسیری را طی می‌کنند که شهدای ما و دانشمندان ما طی می‌کردند و آن دینداری و ولایتمداریست، اما آنانی هم که به خیابان‌ها افتادند اکثرا اجیر شدگان دشمنان اسلامند که اکثرشان هم غافلند که در زمین دشمن بازی می‌کنند این نکته هم با صحبت کردن با آنها به دست می‌آید.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان‌اینکه دخالت آمریکا و روباه پیر انگلیس در امور ایران در دوران معاصر، عمر ۲۰۰ ساله دارد اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشدید شد، افزود: مشکل آمریکا با ما یک چیز است و آن دین ماست.

 

وی با اشاره به اینکه کشور ما دارای تمدن چندین هزار ساله است و آمریکایی که زمان پیدایش آن ۴۰۰ ساله است می‌گوید دنیا باید چگونه مدیریت شود و از ما باید اطاعت کنید چون قدرت و زور داریم، اضافه‌کرد: هر کشوری که منفعت آمریکا در آن تامین شود، آمریکا با آن کشور دوست است و هر کشوری که در مقابل منافعش بایستید، دشمنش است و بر علیه‌اش؛ جنگ و تحریم را اعمال کرده و آشوب و ناامنی ایجاد می‌کند.

 

حجت‌الاسلام بخشش، تحریم‌های دارویی دشمنان با هدف قرار دادن مردم در جلوی نظام صورت می‌گیرد، افزود: دشمنان همه راه را رفته و به بن‌بست خورده‌اند و در این توطئه اخیر نیز با هوشیاری و بصیرت مردم، نقشه‌های‌شان خنثی شده و به سنگ می‌خورد.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با بهره‌گیری از رسانه‌ها با ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان چندین کار را انجام می‌دهد که تخریب باورها، ارزش‌ها، مقدسات، پایه‌ها و ستون‌های قدرت نظام ما است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از پایه‌ها و ستون‌های اسلام و انقلاب ما ولی‌فقیه است، افزود: در این آشوب‌ها و ناامنی‌ها بیشترین شعارها و اعتراضات بر علیه ولی‌فقیه و تخریب سپاه، بسیج و قوای مسلح بود.

 

حجت‌الاسلام بخشش، ایجاد تردید در کنار تخریب را از دیگر برنامه‌های دشمن در جنگ ترکیبی دانست و گفت: حجاب باشد یا نه؟ اسلام گفته که عفت برای زن لازم است یا نه؟ آیا جمهوری اسلامی که می‌خواستیم هست یا نیست و صدها سوالات این شکلی از جمله تردیدهایی است که دشمن ایجاد می‌کند.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان‌اینکه تهدید کار دیگر دشمن است و ایجاد رعب و وحشت می‌کند که ما قدرت برتر جهانی هستیم و همه گزینه‌‎ها روی میز است، ادامه داد: باید نسبت به توطئه‌های دشمنان که از طریق‌های مختلف صورت می‌گیرد، هوشیاری داشته و نگذاریم آنان به آنچه می‌خواهند برسند.

 

وی اضافه‌کرد: در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر برخی هنرمندان و ورزشکاران که با امکانات کشور و مردم معروف شده و نمک خورده بودند، نمکدان شکستند.

 

حجت‌الاسلام بخشش با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی می‌شود و دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام می‌ماند و انقلاب و جمهوری اسلامی به مسیرش ادامه خواهد داد و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلیش خواهد رسید، ادامه داد: دشمنان این را یقین بدانند آن‌چیزی که نصیب‌شان می‌شود جزء پشیمانی چیز دیگر نخواهد بود.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، گرانی، تورم، هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، ناکارآمدی برخی مسئولین، بیکاری جوانان، طلاق و اعتیاد را از مشکلات و واقعیت‌های تلخ جامعه عنوان کرد و افزود: مسئولان با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی این مشکلات را به حداقل برسانند.

 

حجت‌الاسلام بخشش با بیان‌اینکه هژمونی آمریکا شکسته شده است، خاطرنشان‌کرد: امروز آمریکا و غرب ضعیف‌تر از قبل شده‌اند و با وجود هزینه‌های زیاد نقشه‌های‌شان یکی پس از دیگری خنثی شده و آنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام مانده‌اند.

 

 

کد خبر 1227693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha