پیش بینی ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد از محل فروش املاک مازاد دولتی در خراسان جنوبی

ذاکریان با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی فروش املاک مازاد دولتی برای خراسان جنوبی در سال جاری شده است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای فروش املاک مازاد دستگاه خود پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در کارگروه استانی مولدسازی اظهارکرد: پیش بینی 200 میلیارد تومان درآمد از محل فروش املاک مازاد دولتی برای استان در سال جاری انجام شده است.

 


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان داشت: در استان تا کنون 63 ملک مازاد دولتی شناسایی شده که برای 45 ملک مجوز فروش اخذ شده است.

 


 وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 18 ملک به ارزش 28 میلیارد و 700میلیون تومان به فروش رفته است، بیان داشت: بیشترین ملک ها مربوط به جهادکشاورزی و دامپزشکی بوده است.

 


ذاکریان بیان کرد: مشکلات تغییر کاربری، مقاومت مدیران دستگاه های اجرایی و وجود املاک فاقد سند از مهمترین موانع فروش پیش روی فروش املاک مازاد دولت در خراسان جنوبی است.

 


وی بیان کرد: همچنین عدم ثبت در سامانه، لزوم فروش املاک به صورت یکجا و نقدی و قیمت گذاری بالای املاک توسط کارشناسان دادگستری از دیگر موانع فروش املاک مازاد دولت در خراسان جنوبی است.


وی بیان کرد: برای تحقق تکلیف استان در فروش اموال مازاد دولت مدیران دستگاه های دولتی همراهی بیشتری داشته باشند.

 

 

کد خبر 1227708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha