حوزه و دانشگاه ظرفیتی عظیم جهت نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی هستند

حجت الاسلام عبداللهی، با اشاره به اهمیت و ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت حوزه و دانشگاه در این راستا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(8آبان)، در برگزاری اولین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی «سبک زندگی»، با عنوان« سبک زندگی منتظران در دوران انتظار منجی» در جمع کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اظهارداشت: نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی نیاز جامعه است.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت همکاری حوزه و دانشگاه و بهره مندی از ظرفیت این دو نهاد در نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی تاکید کرد و گفت: سبک زندگی مهدوی کامل ترین الگو برای انسان و بشریت است.

 

وی با بیان اینکه منتظر واقعی دنبال تکلیف است، گفت: عقیده محوری، توصیه‌محوری و تکلیف محوری از اولین شاخص‌های سبک زندگی منتظران است.

 

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: نهادینه سازی سبک زندگی مهدوی به ما الگو می‌دهد و این سبک زندگی جدای از سبک زندگی اسلامی نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: در سبک زندگی مهدوی باید دین ‌محور باشیم.

 

حجت الاسلام عبداللهی اظهارداشت: مهم ترین کانون اثرگذاری در انتقال معلومات و جامعه پذیری، نهاد خانواده است، خانواده منتظر باید امامش را بشناسد و با شناخت صحیح از امام، این موضوع را درخانواده بیان کند.

کد خبر 1227739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha