هجمه بر حجاب، تلاش برای تنزل شخصیت زن مسلمان است

حجت الاسلام حسینی نسب، هجمه بر حجاب را تلاش برای تنزّل شخصیت زن مسلمان عنوان کرد و افزود: مدعیان حقوق زن؛ زن، زندگی، آزادی را در حرم که حریم و محل امن و آرامش است ترور کرده و مدعیان داخلی و خارجی سکوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «حجت الاسلام حسینی نسب» در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده که روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده بوده و ۱۳ساله بود؛ اهل مسجد بود و نمازهای یومیه را می خواند و در نماز جمعه شرکت می کرد و بر ارزشهای اسلامی و انقلابی از جمله حجاب خانواده غیرت داشت.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه غیرت از صفات خداست و انسان باید نسبت به سه چیز؛ دین اسلام و ارزشها، وطن و ناموس خود غیرت داشته باشد، افزود: شهدا مظهر غیرت هستند.

 

وی حجاب را موجب آزادی و امنیت و هجمه بر حجاب را برای تنزّل شخصیت زن مسلمان دانست و افزود: آشوب‌های اخیر با اسم رمز زن آغاز شد و مدعیان حقوق زن، زن، زندگی، آزادی را در حرم که حریم و محل امن و آرامش است ترور کردند اما مدعیان داخلی و خارجی سکوت کردند.

 

حسینی نسب با اشاره به حوادث اخیر و با بیان اینکه دشمن به بهانه ها و فرصت های مختلف تلاش می کرد یک غائله سراسری در کشور ایجاد کند، به تشریح اقدامات دشمنان پرداخت و با بیان اینکه دشمنان علاوه بر اختصاص بودجه سالانه برای مقابله با ملت ایران، ۵۳ میلیون دلار هم بدون تشریفات اداری و مالی با آغاز آشوب در ایران به رسانه های خود اختصاص دادند تا با تقویت ابزارهای اینترنت ارتباط خود با آشوبگران را حفظ کنند، افزود: دشمنان برای آشوب و مقابله با ملت ایران ۸۸۷ میلیون دلار اختصاص و هزینه کرده اند.

 

وی با بیان اینکه آموزش افراد برای چنین حوادث، شناسایی و ارتباط و ترزیق پول و امکانات به اراذل و اوباش برای عملیات خرابکارانه و مسلح کردن آنها بر علیه مردم و نیروهای انتظامی و فعالیت رسانه های آنان از جمله اینستاگرام و واتساپ و انتشار اخبار جعلی و اقدامات خشونت آمیز گفت: نقش دشمن غربی، عبری و عربی در آشوبها آشکار است اما عده ای غربگرا نمی خواهند قبول کند.

 

حسینی نسب با اشاره به میانگین سنی افراد در اغتشاشات و با بیان اینکه تسری این مساله به همه جوانان و نوجوانان دهه هشتادی یک خطای استراتژیک و ظلم به آنهاست، افزود: جوانان دهه هشتادی همان هایی هستند که با توجه به اینکه نه جنگ را دیده اند و نه انقلاب و امام را اما با همان بصیرت و اقتدار آرمانهای انقلاب را دنبال و انقلاب را به اوج خواهند رساند.

کد خبر 1227773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha