حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان فراموش نشدنی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه دشمن سعی دارد از راه های ترور، بمب گذاری و اغتشاش امنیت و آرامش کشور را سلب کند، گفت: حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان بسیار غم انگیز و فراموش نشدنی است.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: ایران امروز امنیت دارد و همین موضوع باعث شده روی ریل توسعه و پیشرفت باشد که عزت و اقتدار ایران در فضای جهانی نقش آفرینی می کند و همین خاری در چشم دشمنان است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: تغییر رویکرد ایران از یک حالت انفعال به یک حالت فعال باعث شده دشمنان از پیشرفت این کشور هراس داشته و به فکر توطئه باشند و سعی می کنند از راه های مختلف دست اندازی و نقشه کشی کنند تا آرامش و امنیت کشور را سلب کنند، با فریب و نیرنگ قصد پیش بردن اهداف خود را دارند ولی مردم با بصیرت و آگاهی برنامه های آنان را نقش برآب می کنند.

 

حجت الاسلام حریف با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان بسیار غم انگیز و فراموش نشدنی است، اغتشاشات باعث شد دشمن بیرونی نفوذ پیدا کند و موجب شهادت تعدادی از مردم شود چرا که دشمن سعی دارد از راه های ترور، بمب گذاری و اغتشاش امنیت و آرامش کشور را سلب کند.

 

وی اضافه کرد: امامزاده های ایران مکان مقدسی برای عبادت است که از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است ولی دشمن عبادت و توسل به اهل بیت(ع) را مردود می داند و این فکر وهابی و تکفیری است که زیارت اهل بیت را شرک می دانند و با تروریست مساجد و امامزاده ها می خواهند این مکان های مقدس را مورد بی احترامی و تضعیف قرار دهند و در دل مردم رعب و وحشت ایجاد کنند.  

 

کد خبر 1227782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha