۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان به زودی آغاز خواهد شد.

«اصغر نورمحمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 300 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان احداث می شود که بخشی از منابع مالی تامین شده و یک میلیارد ریال کمک بلاعوض جذب شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان عنوان کرد: از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هر واحد مسکونی یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود که بهترین فرصت است تا مددجویانی که فاقد مسکن بوده و از شرایط لازم برخوردار هستند هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

نورمحمدیان خاطرنشان کرد: شرایط لازم برای بهره مندی خانوارهای تحت پوشش این نهاد جهت مسکن شامل خانوار دو نفره و گذشت یکسال از تحت حمایت آنان در کمیته امداد می باشد که با مراجعه به اداره و تکمیل فرم، روال اداری طی خواهد شد.

 

وی با اشاره به دغدغه بسیاری از مددجویان در بحث نداشتن مسکن اضافه کرد: ظرفیت وام مسکن روستایی برای دو شهر خانلق و زیارت هم فراهم شده و یک فرصت استثنایی برای متقاضیان است که ساخت منازل جدید در بهسازی و چهره شهر بسیار تاثیرگذار است.

 

وی تصریح کرد: طی سال های اخیر مددجویانی که در روستاها و شهر مسکن داشتند با مراجعه و تقاضا جهت تعمیر، نوسازی و تکمیل مسکن متقاضی بودند که تسهیلاتی به آنان پرداخت شده و سعی خواهیم کرد شرایطی ایجاد شود تا بتوان این قشر از داشتن مسکن برخوردار شوند.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

کد خبر 1227851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha