کانون فرهنگی هنری نینوا کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نینوا از برگزاری کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت سبک زندگی اسلامی با حضور اعضای این کانون خبر داد.

«مهری سعیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت سبک زندگی اسلامی با حضور اعضای کانون کانون فرهنگی هنری نینوا برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نینوا تصریح کرد: این کارگاه با حضور حجت الاسلام عادلی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا (س) شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: تبیین مسئله سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تهاجم فرهنگی دشمنان در خصوص ایجاد رخنه و شکاف در بین نسل ها از مهمترین موضوع های مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

 

سعیدی تاکید کرد: بیان مسائل تربیتی و تبیینی برای افزایش آگاهی های عمومی در زمینه رفتار با فرزندان و توصیه های اخلاقی از دیگر محورهای مطرح شده در این کارگاه است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نینوا افزود: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می کنند تا با تغییر سبک زندگی اسلامی، زندگی غربی را بهترین سبک برای نوجوانان و جوانان کشورمان معرفی کنند اما باید نسل امروز را نسبت به این آسیب ها آشناتر کنیم.

 

سعیدی خاطر نشان کرد: امیدواریم چنین برنامه های فرهنگی و تبیینی بتواند در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح عموم مردم تاثیرگذار باشد و نیازهای تربیتی خانواده رفع شود.

 

کد خبر 1227886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha