تخصیص دو درصد منابع کشوری تبصره ۱۸ برای مناطق مرزی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تسریع در روند توسعه اقتصادی استان با احیا واحد‌های راکد و نیمه فعال رخ خواهد داد بنابراین دستگاه های متولی و تاثیر گذار، این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

ب‍ه گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ناصر فخر موحدی» امروز دوشنبه در جلسه نهضت احیا واحد‌های راکد اقتصادی استان در ارتباط با طرح توسعه و تسهیل امنیت پایدار شرق و غرب کشور گفت: از محل تبصره ۱۸ در سال‌جاری علاوه بر سهم استان ها دو درصد کل تخصیص منابع کشور برای توسعه ۱۰ استان مرزی کشور اختصاص خواهد یافت که خراسان شمالی نیز جزو این استان‌ها است بنابراین تخصیص این اعتبار به نفع استان خواهد بود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی بیان کرد: پنج طرح بزرگ اقتصادی استان به عنوان پیشران توسعه جهت بهره مندی از مزایای طرح فوق به وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اخذ اعتبارات معرفی شده است.


وی با اشاره به اینکه با فعال شدن واحد‌های راکد، ظرفیت تولیدی وارد چرخه کار می‌شود، افزود: ضروریست تا دستگاه های اجرایی و فرمانداران در این حوزه مطالبه گر باشند و با حضور جدی خود در سطح شهرستان ها احیا واحد‌های راکد را دنبال کنند.

کد خبر 1227897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha