۳۵۰ واحد صنعتی تولید نایلکس و کارتن در استان وجود دارد

رجبی با بیان اینکه استان ۲۵۰ واحد صنعتی تولید نایلکس و ۱۰۰ واحد تولید کارتن وجود دارد، گفت: به دنبال این هستیم که علاوه بر حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که تاکنون از صنعت چاپ و بسته‌بندی استان صورت گرفته، یک بسته حمایتی جدید تدوین کنیم.

«امیر رضا رجبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی با اشاره به فرصت‌های اثرگذاری جشنواره در رونق صنعت چاپ و بسته‌بندی در استان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، استان خراسان به دلیل برخورداری از شهرک‌های صنعتی متعدد خصوصاً در مناطق پیرامونی مشهدالرضا(ع)، این فرصت را داشته است که به ‌عنوان یکی از قطب‎های مهم صنعت چاپ و بسته‌بندی در کشور باشد.

 

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی ادامه داد: تا جایی که امروزه ۴ واحد تولید قوطی نای فلزی در استان، روزانه ۴ میلیون قوطی فلزی آماده برای چاپ را به صنایع وابسته تحویل می‌دهند.

 

وی افزود: در استان ۲۵۰ واحد صنعتی تولید نایلکس و ۱۰۰ واحد تولید کارتن وجود دارد که حجم محصولات آنان در صنایع بسته‌بندی، همگن و تولیدات پلاستیکی علاوه بر نیاز استان به سراسر کشور و سایر استان‌ها صادر می‌شود.

 

رجبی خاطرنشان کرد: بیست و دومین جشنواره صنعت چاپ خراسان نقطه کانون امیدوارکننده‌ای برای صاحبان این صنعت و مسئولان متولی امر است تا بی‌واسطه با هم ارتباط بگیرند، با جدیدترین فرصت‌ها و البته چالش‌ها آشنا شوند و گره از کار صنعتگران باز کنند.

 

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی اظهارداشت:به دنبال این هستیم که علاوه بر حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که تاکنون از صنعت چاپ و بسته‌بندی استان صورت گرفته، یک بسته حمایتی جدید متشکل از تسهیلات در حوزه نقدینگی و تأمین مواد اولیه و البته ساده‌سازی روند صدور مجوز برای شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه تدوین کنیم که در نمایشگاه به تولیدکنندگان تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 1227906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha