دشمن محور وحدت در ایران را نشانه گرفته است

سردار حسینی اتفاقات اخیر را ناشی از همراهی عده‌ای خود فروخته با دشمنان انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه دشمن محور وحدت را نشانه گرفته، گفت: دانش آموزان، در این شرایط مراقب دسیسه‌های دشمن باشند و در این جنگ روانی فریب نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ سردار «سید صادق حسینی» در آیین نمادین تجمع دانش‌آموزان دهه هشتادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت به خانواده‌‌های شهدای حادثه تروریستی اخیر که در حرم‌ مطهر شاه‌چراغ(ع) شیراز توسط تروریست‌های کوردل به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این اقدام تروریستی ضدانسانی و ضد بشیرت بود.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان سرچشمه و حامی حادثه تروریستی اخیر در شیراز را آمریکا دانست و افزود: آمریکا عامل همه جنایت‌ها  در دنیا و کشور بوده و سراسر زندگی‌ سران‌شان در ظلم، جنایت و فساد بوده و حتی به بومی‌های خودشان هم‌ رحم نمی‌کنند.

 

وی اتفاقات اخیر را ناشی از همراهی عده‌ای خود فروخته با دشمنان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: اغتشاشگران در حالی شعار "ژن، ژیان، آزادی" سر داده که از سال‌های گذشته اینها را در کلاس‌های آموزشی مختلف به عوامل خودی آموزش داده‌اند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: دشمنان در حالی دَم از آزادی و دفاع از حقوق بشر و زن سر داده که در عربستان حق و حقوق اولیه زنان را رعایت نمی‌کنند.

 

سردار حسینی با بیان اینکه فوت مرحومه مهسا امینی تنها یک بهانه بود، گفت: دشمنان برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کرده بودند، دشمنان دوست ندارند دانش‌آموزان درس بخوانند و پیشرفت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در سال گذشته  295میلیون‌ دلار برای از بین بردن تاسیسات کشور ایران اختصاص داده و اکنون نیز همه توانشان را جهت مقابله با نظام پای کار آورده‌اند، عنوان کرد: سوال اینجاست آیا بدخواهان پیشرفت ما را می‌خواهند؟ خیر، بنابراین باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی، پرچم جمهوری اسلامی، قرآن و خون ریختن انسان‌ها کار داعش و وابستگان به آمریکایی‌ها بوده و قصد داشتند محور وحدت در ایران را از بین ببرند، که اخیرا نمونه آن را در حادثه تروریستی شیراز دیدیم.

 

سردار حسینی با بیان اینکه امنیت در سراسر کشور و استان برقرار است، اعلام کرد: در اتفاقات اخیر اگرچه تعدادی محدود از روی ناآگاهی و عده‌ای نیز لیدر و اجراکننده برنامه غربی‌ها بودند، اما جمعیت 80 میلیونی کشور مدافع نظام هستند.

 

 وی با بیان اینکه در فضای مجازی اخبار دروغ زیادی منعکس می‌شود، از دانش‌آموزان خواست که در این شرایط کنونی مراقب دسیسه‌های دشمن باشند و در این جنگ روانی فریب نخورند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین به روایتی از مجاهدت‌های شهید فهمیده پرداخت و یادآور شد: یک نوجوان سیزده ساله در آن دوران مسیر دفاع و مقابله در برابر دشمن را تشخیص داده و علی‌رغم سن و سال کوچکش اما با همه توانش از کشور دفاع کرده، به‌طوری‌که خود را زیر تانک انداخت و با ایثار و از خودگذشتگی نارنجک به خود بست و تانک‌ها را منفجر کرد؛ انتظار می‌رود دانش‌آموزان این دوره نیز همانند این مجاهد و دهه شصتی‌ها در جنگ نرم ، با درس خواندن، پایداری در این ، استقامت و مقاومت از کشور دفاع کنند.   

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم دانش‌آموزان تمثال شهدای دانش‌آموز شیراز را گلباران کردند.  

کد خبر 1227918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha