تلاش داریم نشست های شورای فرهنگ عمومی مازندران به سمت گفتمان برود

جوادی با بیان اینکه مردمی‌ها نقششان در ساختار کنونی شورای فرهنگ عمومی ناچیز است، گفت: تلاش داریم نشست های شورای فرهنگ عمومی مازندران به سمت گفتمان برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جوادی امروز(9آّبان ) در شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش بهزیستی برگزار شد، با بیان اینکه خروجی فعالیت های فرهنگی هنری استان باید در جامعه مشاهده شود، اظهار کرد: طرح 10شهر 10ویژه برنامه در راستای تحقق این مهم در دست اجراست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به نامگذاری 14آبان بعنوان روز مازندران در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها با قدرت در بحث بزرگداشت این مناسبت تقویمی ورود کنند. کم کاری در این بخش قابل قبول نیست.

 

وی از تدوین تقویم اجرایی بزرگداشت روز مازندران خبر داد و گفت: به دنبال تغییر روند جلسات شورای فرهنگ عمومی استان هستیم.

 

جوادی با بیان اینکه مدرسه ای در استان معرفی خواهد شد که تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی مازندران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در این مدرسه نمونه پای صحبت های دانش آموزان خواهند نشست، افزود: روش ها در برخی از نشست جوابگوی ذائقه جامعه امروزی نیست.

 

وی با بیان اینکه همچنین یک جلسه در دانشگاهی از میان دانشگاه های استان برگزار خواهد شد، گفت: تلاش داریم ظرفیت های سایر اعضای این شورا در اختیار حوزه فرهنگ و هنر درآید .

 

جوادی از برگزاری جشنواره استعداد یابی ویژه مازندرانی ها خبر داد و افزود: فرهگ بومی نیز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها جدی گرفته شود.

کد خبر 1227952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha