مبلغان منتخب طرح ۳۱۳ در زنجان تجلیل شدند

به گفته صالحی، در راستای ترویج سبک زندگی دینی و تقویت مبانی اعتقادی در بین جامعه هدف دو هزار و ۷۶۷ مددجوی زنجانی در کلاس‎های آموزشی طرح فلاح شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی امروز در آیین تجلیل از منتخبان طرح 313 در کمیته امداد با اشاره به اجرای طرح فرهنگی «فلاح» اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش بصیرت در خانواده‌های تحت پوشش و پیشگیری از اثرگذاری هجمه‌های فرهنگی در بین این خانواده ها و ارتقای سطح آگاهی آنان در ارتباط با مسائل دینی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هدف از اجرای این طرح تعمیق باورهای دینی و معرفتی، ارتقاء رفتارهای دینی، شان و منزلت اجتماعی خانواده‌های مورد حمایت و نیز تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی خانواده‌ها، ایجاد زمینه مثبت در ازدواج ، ایجاد ارتباطات سازنده اجتماعی با همسایگان و اطرافیان است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و ۷۶۷ مددجو در قالب طرح فلاح آموزش دیده اند، گفت: تقویت روحیه نشاط و امید در خانواده‌های تحت حمایت، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای میزان آگاهی خانواده‌ها از احکام شرعی و پاسخگویی دقیق به شبهات دینی در کلاس‌های آموزشی طرح فلاح مورد تاکید قرار گرفته است.

 

صالحی همچنین تقویت بصیرت دینی بویژه در میان نسل جوان، ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و پیشگیری از اشاعه خرافه و افکار انحرافی، مصون سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتقای آگاهی‌های دینی را از دیگر اهداف طرح فلاح عنوان کرد.

کد خبر 1228052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha