پاسخ های منطقی «جهاد تبیین» باید برگرفته از آیات قرآن کریم باشد

طاهری گفت: پاسخ های منطقی برای ترویج «جهاد تبیین» باید برگرفته از آیات قرآن کریم باشد تا شاهد تاثیرگذاری عمیق آن در بین آحاد جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مهدی طاهری» شب گذشته (9 آبان ماه) در نشست هم اندیشی مدیران موسسات قرآن و عترت شهرستان اردبیل گفت: «جهاد تبیین» یکی از مهمترین محورهای فعالیت های موسسه های قرآنی در زمینه ترویج فرهنگ و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: پاسخ های منطقی برای ترویج «جهاد تبیین» باید برگرفته از آیات قرآن کریم باشد تا شاهد تاثیرگذاری عمیق آن در بین آحاد جامعه باشیم.

 

این مقام مسئول افزود: مباحث تبلیغی و ترویج باید با مشارکت قرآن آموزان در موسسه های افزایش یابد تا تاثیرگذاری خوبی در زمینه ترویج مسئله «جهاد تبیین» باشیم.

 

طاهری خاطر نشان کرد: موسسه های قرآنی استان باید اطلاعات خود را در سامانه «حمد» برای رتبه بندی موسسه تکمیل کنند.

 

وی ادامه داد: بزودی شاهد آغاز دور دوم سفرریاست جمهوری به استان ها خواهیم بود و استان اردبیل نیز میزبان رئیس جمهور خواهد شد در این زمینه باید نیازهای فرهنگی و قرآنی استان باید احصا کنیم تا دولت سیزدهم بتواند برای تخصیص بودجه به این برنامه ها همت بیشتری داشته باشد.

 

در پایان این نشست با اهدای جوایزی از خدمات مدیران مسئول موسسه های قرآن و عترت شهرستان اردبیل تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1228111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha