کانون های مساجد باید به عرصه مجاهدت و تلاش فرهنگي تبديل شوند

حجت الاسلام معلمی با اشاره به هجمه فرهنگي و سياسي دشمنان ابراز داشت: امروز بايد کانون های مساجد به عرصه کارزار و مجاهدت و تلاش فرهنگي تبديل شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «سید محمد معلمی» در دیدار با مدیر ستاد کانون های مساجد استان با اشاره به هجمه فرهنگي و سياسي دشمنان ابراز داشت: امروز بايد کانون های مساجد به عرصه کارزار و مجاهدت و تلاش فرهنگي تبديل شوند.

 

امام جمعه تربت حيدريه با تاکيد بر نقش موثر مراکز فرهنگي مستقر در مسجد گفت: فعالان و متوليان ميدان فرهنگي و کانون هاي مساجد بايد به فکر پاسخگوئي به نيازهاي جوانان و نوجوانان باشند و عرصه حضور اين نسل در مساجد را فراهم کنند.

 

همچنین در ادامه حجت الاسلام «حسن افکار» ضمن ارائه گزارش وضعيت کانون هاي فرهنگي هنري شهرستان تربت حدیریه بيان کرد : ۱۲۷ کانون فرهنگي هنري در سطح شهرستان فعاليت دارند که از اين تعداد ۴۰ کانون در شهر تربت حيدريه به ارائه خدمات فرهنگي مي پردازند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکيد بر اهمیت فعالیت های مسجدی در جامعه اسلامی، ابراز امیدواری کرد ظرفیت های بچه های مسجد در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1228192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha