دوره آموزشی اقشار تاثیرگذار در بانه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه دوره آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار مبلغین، مبلغات و فرهنگیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهارکرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در نظر دارد دوره‌های آموزشی ویژه «مبلغین و مبلغات» و «فرهنگیان» تحت عنوان دوره آموزشی کنشگر جوانی جمعیت، آموزش مهارت‌های تبلیغی و عهد جهاد در بانه برگزار کند.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی بانه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی است که در طول سال مورد توجه است.

 

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از کارگاه‌های آموزشی در عرصه‌های مختلف افزود: این دوره آموزشی نیز با حضور اساتید مجرب و توانمند کشوری بصورت مجازی و غیره حضوری برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: در این دوره های ذکر شده ۳۰نفر فرهنگی در دوره آموزشی عهد جهاد، ۲۷ نفر کنشکر جوانی جمعیت، ۱۹ نفر مبلغات و ۲۹ نفر مبلغین شرکت کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: اقشار تأثیرگذاردر راستای پیشگیری از بروز مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از کارکردهای موثر تبلیغات اسلامی است که باید از این ظرفیت موثر در راستای کاهش مشکلات بهره برد.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی بانه ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات و اقشار تأثیرگذار فرهنگی ازاقشار موثری هستند که در دعوت قشر جوان و نوجوان و جذب و گرایش به سمت فعالیت‌های دینی برشمرد و گفت: باید با جذب و ارتقای سطح توانمندی‌های این اقشار برنامه‌ریزی کرد و در کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم نهاد.

 

گفتنی است؛ برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبراعطا خواهد شد.

کد خبر 1228200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha