همایش منطقه ای تکریم  موکب داران اربعین استان های قم و لرستان و مرکزی برگزار شد

همایش منطقه ای تکریم خادمان و موکب داران اربعین حسینی استان های قم و لرستان و مرکزی، در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، فرزاد مخلص الائمه، امروز سه شنبه (10 آبان ماه) در این همایش، ضمن تقدیر از تلاش های موکب داران و خادمین اربعین حسینی در راستای خدمت رسانی به زائران، گفت:نقش موکب داری اربعین حسینی در خدمت به زائران بر کسی پوشیده نیست.

 

استاندار استان مرکزی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سه هدف را برای دشمنی دشمن برشمردند و افزود: هدف کوتاه مدت دشمن این بود که امنیت کشور را مورد هدف قرارداده تا با ایجاد آشوب و فتنه امنیت کشور مورد توجه قرار گیرد.

 

وی، افزود: حوزه اقتصاد کشور هدف میان مدت دشمن است که معیشت مردم را نشانه گرفته است و هدف بلند مدت که اصل جمهوری اسلامی است همان تزلزل نظام و تغییر نظام و رفتار نظام را مطالبه می کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ما اکنون در میان دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد:امروز ایران اسلامی مقتدر تر از دهه های ابتدایی انقلاب است که نقش نهضت سیدالشهدا و وابستگی کشور به این جریان یکی از اصول مهم ماندگاری انقلاب به شمار می رود و بسیار موثر بوده است.

 

استاندار استان مرکزی ادامه داد: پیداست که مولفه های هویتی در کشور سبب شده دشمن نتواند به هدف بلند مدت خود دست یابد.

 

حمید کمانکش نیز در همایش منطقه ای تکریم خادمین و موکب داران اربعین حسینی استان های قم، لرستان و مرکزی ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان وطن و حرم و شهدای انقلاب، گفت‌: خدمت به خدمتگزاران زائرین اباعبدالله بسیار بالاست و برای آن ارزشی نمی توان متصور شد چرا که ارزش بالا و اجری بیشمار دارد.

 

فرماندار خمین، افزود: شهر خمین، شهر انقلاب و زادگاه معمار کبیر انقلاب، شهر عفاف شهر یک هزار شهید و مردمانی با روحیه جهادی و انقلابی است که خدمت به این مردم باعث افتخار است.

 

وی با اشاره به اینکه محبت حضرت اباعبدالله (ع) را بزرگترین سرمایه شیعیان در این نظام می توان برشمرد، افزود: بالاترین توفیقی که خداوند به یک فرد می تواند بدهد این که دوستدار اهل بیت(ع)و خادم زائران امام حسین علیه السلام باشد.

 

گفتنی است در این مراسم از خادمان و موکب داران استان های قم، لرستان و مرکزی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1228230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha