تاریخ چنین جنگ رسانه ای علیه انقلاب اسلامی به خود ندیده است

ناصحی مقدم با یادآوری اینکه هیچ تردیدی نداریم که اتفاقات اخیر در کشور به دست امریکا هدایت می شود، افزود: در حال حاضر جنگ جهانی رسانه ای علیه انقلاب شاهد هستیم و در هیچ جای تاریخ مشابه آن را پیدا نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مجید ناصحی مقدم امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تسلیت شهادت جمعی از  هموطنانمان در شاهچراغ اظهار کرد: در زمانی که دشمنان نتوانستند مقابل پایمردی ملت قد علم کنند از مردم انتقام می گیرند.

 

رئیس شورای شهر زنجان به 13 آبان ماه و مناسبت های این روز اشاره کرد و افزود: حضرت امام از روزهای اول انقلاب مبارزه بر علیه استکبار  را آغاز کرد فرمودند: همه مشکلاتی که متوجه جهان اسلام است به واسطه امریکاست؛ شاید در نیم قرن گذشته ما درک کاملی از تدبیر امام راحل جهت مبارزه با امریکا نداشتیم ولی امروز این اتفاقات چهره واقعی امریکا را نشان داد.

 

ناصحی مقدم با اشاره به 13 آبان ماه 58 و تسخیر لانه جاسوسی یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی نیز بار دیگر همگان را با چهره امریکا اشنا کرد.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه هیچ تردیدی نداریم که اتفاقات اخیر در کشور به دست امریکا هدایت می شود، افزود: در حال حاضر جنگ جهانی رسانه ای علیه انقلاب شاهد هستیم و در هیچ جای تاریخ مشابه آن را پیدا نمی کنیم.

 

ناصحی مقدم به مقوله جدایی دین از سیاست به عنوان توطئه دشمن اشاره کرد و گفت: تمام خبایث های آمریکا، اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی توسط امام راحل برای مردم تشریح شده بود.

 

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه امروز اسلام ناب محمدی در برابر اسلام امریکایی قرار گرفته است، افزود:  دولت امریکا با همدستی دولت صهیونیستی که بزرگترین شبکه رسانه ای را بر علیه ایران راه انداخته است، به دنبال مبارزه با اسلام ناب محمدی است.

 

وی با اشاره به سو مدیریت های گذشته و نقص مدیریتی که محصول کسانی است که باوری به مدیریت اسلامی نداشتند به ما به ارث رسیده است، افزود: امیدواریم با درسی که از اتفاقات اخیر افتاده بگیریم و با اتصال به ید واحده ای که رهبری فرمودند؛ به شدت از نداهای تفرقه انگیز پرهیز کنیم.

 

رئیس شورای شهر زنجان تصریح کرد: در قدم اول باید یکپارچگی را بیاموزیم و با تمام توان در راستای بهبود زندگی مردم و وضعیت اقتصادی کشور که مشکلات فراوانی ایجاد کرده کوشش کنیم.

 

وی افزود: در یک سال اخیر شهرداری و شورای شهر در جهت نهضت خدمت رسانی مردم گام برداشته است و رضایت مردم را در پی داشته است.

 

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری زنجان

در ادامه شهردار زنجان به افزایش حدود ۵ برابری بودجه شهرداری زنجان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این اقدام به این معنا نیست که هزینه‌ها را به گردن مردم بیندازیم، بلکه سعی شده است با مدیریت و برنامه‌ریزی منابع جدید درآمدی تعریف شود و مردم فقط از شهرداری خدمت دریافت کنند.

 

علیرضا فیروزفر در ارتباط با کندی ترافیک در مسیر آرامستان نیز گفت: بحران تردد در مسیر آرامستان هنوز جدی نیست، ولی در آینده با بازگشایی مسیر پادگان و افتتاح پروژه‌های مسکن قطعا شاهد انبوهی از تردد در این مسیر خواهیم بود و از الان باید فکری برای آن کرد تا در آینده با معضلی به‌ نام ترافیک در این مسیر مواجه نشویم.

 

شهردار زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت مشاور در این حوزه گفت: در همین رابطه 9 سناریو تعریف شده و با دقت موارد بررسی شده است تا بهترین تصمیم برای اجرایی شدن در این مسیر اتخاذ شود.

 

فیروزفر توجه شهرداری به احداث تقاطع‌های غیرهم‌سطح نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که باید توجه ویژه به آن داشته باشیم این حوزه است؛ چراکه با احداث این تقاطع‌ها می‌توانیم به بهبود وضعیت عبور و مرور با توجه به افزایش حجم تردد خودروها امیدوار باشیم.

 

وی گفت: در همین رابطه احداث 4 تقاطع غیرهمسطح در میدان بسیج، میدان جهاد و دو پل در مسیر آرامستان مدنظر است و باید این اقدامات انجام شود تا رغبت برای تردد در این مسیرها بیشتر شود.

 

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در به‌دنبال تسهیل عبور و مرور شهری و کاهش بار ترافیک هستیم، افزود: البته باید مطالعه جامعی در این رابطه انجام شود که کارهای اولیه آغاز شده است و امیدواریم با نگاهی جامع به این موضوع برنامه‌ای عملیاتی و کاربردی در حوزه ترافیک به مرحله اجرا درآوریم.

کد خبر 1228254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha