سند چشم انداز طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر دزفول رونمایی شد

طی آیینی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، سند چشم انداز طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر دزفول رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سند چشم انداز طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر دزفول رونمایی شد.

 

طی آیینی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، سند چشم انداز طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر دزفول رونمایی شد.

 

سید محمدحسن عیسی زاده صبح امروز سه شنبه در آیین رونمایی از سند چشم انداز طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پدافندغیرعامل به تعبیر مقام معظم رهبری مسأله بسیار مهم و ارزشمندی است که هر روز به اهمیت آن افزوده می شود.

 

شهردار دزفول افزود: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات نامحسوسی است که در دل طرح ها و پروژه ها قرار میگیرد و هرچند به شکل ملموس دیده نمی شود اما تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

وی با بیان اینکه دزفول یکی از شهرهای پیشرو در کشور در زمینه برخورداری از طرح جامع مطالعات پدافند غیر عامل است تصریح کرد: این طرح در شهریور ماه توسط ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز تصویب شده است.

 

عیسی زاده بیان کرد: مخاطب طرح جامع پدافند غیرعامل تمام دستگاه های اجرایی دزفول هستند لذا امروز این طرح برای تمام مدیران مربوطه ارائه شده تا آمادگی لازم برای مقابله با هر حادثه و اتفاق را داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: نقش و تاثیری که مطالعات پدافند غیر عامل در تمام حوزه ها دارد آینده امن، ایمن و آرامی را برای شهر و شهروندان به دنبال خواهد داشت.

 

شهردار دزفول تاکید کرد: سنگِ بنا و اساسِ هر اقدام و پروژه ای در شهرستان باید با ملاحظات و ضوابط پدافند غیر عامل طراحی و اجرا شود تا نتیجه این مهم صیانت اصولی از شهروندان و شهر باشد.

 

کد خبر 1228309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha