اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان سمنان

حجت الاسلام قندهاری گفت: در ۳۰ نقطه استان سمنان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «غلامرضا قندهاری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان فرصت بی بدیلی برای ملت هوشیار ایران در اعلام برائت از استکبار جهانی و ناکام گذاشتن دشمنان در اهدافشان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان ماه یادآور سه رخداد بزرگ در سه مقطع از تاریخ است و وجه مشترک آن مبارزه با ظلم و استکبار است (سال ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی (ره)، سال ۱۳۵۷ شهادت جمعی از دانش‌آموزان و سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی که معمار کبیر انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند.)

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات و ناآرامی ها  که استکبار جهانی از طریق فریب رسانه ای خود در کشور ایجاد کرد و با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموختگان نیروهای مسلح، حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی ۱۳ آبان، وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را بیش از پیش در چشم جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.

 

وی با اشاره به وجود موج اعتراضات مردم استان سمنان نسبت به اغتشاشات اخیر که توسط عمّال استکبار رخ داد؛ اظهارداشت: البته مردم در برخورد با نا آرامی ها سعه صدر به خرج دادند و صرفاً در تعدادی از مناسبت ها با حضور در صحنه از اغتشاشات ابراز انزجار کردند.

 

حجت الاسلام قندهاری افزود: پس از حمله تروریستی جنایت آمیز مزدوران استکبار به حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در شهر شیراز و به خاک و خون کشیدن زائران مظلوم و بی دفاع، در سراسر کشور و از جمله استان سمنان خشم و خروش مردم نسبت به جنایات استکبار جهانی به جوش آمده و خود را آماده آفریدن حماسه ای دیگر در روز ۱۳ آبان کرده اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه به‌منظور بزرگداشت ۱۳ آبان ماه ویژه‌برنامه‌هایی در دو بخش تبیینی و میدانی تهیه و تدارک دیده‌شده است، خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های تبیینی از چند روز گذشته در مساجد سراسر استان سمنان آغازشده است.

 

وی درخصوص مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دراستان سمنان بیان کرد: در سمنان راهپیمایی مردمی از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر از ساعت ۱۰ صبح انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: در شاهرود راهپیمایی مردم از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی این شهر از ساعت ۱۰ صبح، در دامغان از میدان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح، در میامی از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح، در گرمسار از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی این شهر ساعت ۱۱ صبح و در مهدی‌شهر از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان ولی‌عصر به سمت مصلی این شهر برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در آرادان نیز راهپیمایی مردم در روز ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی به سمت مصلی نماز جمعه و در سرخه از میدان بهشتی به سمت دبیرستان رضایی‌نژاد این شهر رأس ساعت ۱۰ صبح انجام خواهد شد.

 

وی  گفت: برای بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان ماه امسال ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی تهیه و طرح‌ریزی‌شده است و در روز جمعه ۱۳ آبان ماه نیز تجلیل از نخبگان مطرح استان را خواهیم داشت و در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و در مسیر راهپیمایی نیز ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی برپا خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام قندهاری تأکید کرد: گروه‌های مختلف در این روزبزرگ  در راهپیمایی حضور پیدا کرده و انزجار خود را از جنایت‌ها و شیطنت‌های مختلف دشمنان، استکبار و شیطان بزرگ آمریکا اعلام می ‌کنند.

 

وی  خواستار حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مومن وخداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشانند.

کد خبر 1228334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha