اقدام هوشمندانه پلیس کاشان درکشف تخلف بیش از هزار  میلیارد ریالی

کاکاوند گفت: تخلف هزار و ۱۸۰ میلیارد ریالی یک شرکت صنعتی با اقدام هوشمندانه مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان کشف شد .

ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در پی اعلام گزارش اخلال در نظام اقتصادی توسط یکی از شرکت های صنعتی رسیدگی در کاشان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اشراف و هوشمندی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود : مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضایی از شرکت مذکور بازدید و اسناد و مدارک آن ها را مورد بررسی قرار دادند.

 

کاکاوند ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد مدیر این شرکت طی دو مرحله تعداد قابل توجهی اقلام صنعتی را از بورس خریداری کرده و از آنجا که برابر مصوبات کارگروه تنظیم بازار می بایست پس از تبدیل کالای تولید شده، آن ها را مجددا در بورس به فروش برساند اما از این کار سر باز زده و کالاها را با قیمت آزاد در بازار به فروش رسانده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: میزان تخلف صورت گرفته در این شرکت از سوی کارشناسان، هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شد و افراد دخیل در این تخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: پلیس با جدیت و قاطعیت تمام با مجرمان و مفسدان اقتصادی همچون محتکران کالاهای اساسی، اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز و هرگونه فعالیت مجرمانه دیگر در حوزه اقتصادی که باعث بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم عزیز می شوند برخورد می کند.

 

این مقام انتظامی از شهروندان خواست به محض اطلاع از این گونه جرایم و تخلفات در اسرع وقت موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه حضوری به پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 1228351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha