برگزاری آیین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عنوان «ستارگان خاک» با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی در مسجد بقیة الله الاعظم (عج) این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عنوان «ستارگان خاک» با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی در مسجد بقیة الله الاعظم (عج) این دانشگاه برگزار شد. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حاشیه این مراسم، گفت: ارزش و مقام شهدای گمنام در نزد پروردگار از سایر شهدا بالاتر است، چون این شهدا دو فضیلت شهادت و گمنامی را در خود جمع کرده اند.



کورش ساکی، وظیفه اصلی همگان را یادآوری جایگاه شهدا برای نسل آینده دانست و گفت: باید با سازگاری در تمام مشکلات و سختی‌ها مسیر نورانی شهیدان را ادامه داده و از مسیر نورانی آن‌ها خارج نشویم.

 

وی افزود: دشمن در حوادث دانشگاه‌ها بدنبال مظلوم نمایی و سوءاستفاده از احساسات جوانان است، اما بداند که این انقلاب حوادث سخت‌تر از این را نیز پشت سر گذاشته و نمی‌تواند در حرکت انقلاب خللی وارد کند.


سخنرانی حجت الاسلام ابن علی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مداحی ابوذر روحی، بیان خاطراتی شهید ابراهیم هادی توسط خواهر شهید، همخوانی سرود سلام فرمانده، ذکر مصیبت اهل بیت (ع)، برپایی نمایشگاه اقلام فرهنگی و کتاب، ایستگاه صلواتی و ... از دیگر برنامه‌های جانبی آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه بود.

 

پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی کاشان مدفون است.

کد خبر 1228356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha