باید سیاهه جنایت آمریکا از ابتدا تاکنون برای مردم به درستی تبیین شود

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ بوده و توطئه های آنها باید تبیین و رسوا شود، گفتت: باید مباحث جدید با شیوه های نو و همچنین سیاهه جنایت آمریکا از ابتدا تاکنون برای مردم به درستی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین «امرالله اندرزیان» امروز (۱۰ آبان ماه) در نشست استانی ستاد گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان، سه مناسبت بوده و تنها مختص به روز دانش آموز نیست.


معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه این روز، روز امام و ولایت فقیه و همچنین روز دانشجو و دانش آموز است، گفت: اگر قرار است تبیین صورت بگیرد، باید هر سه مناسبت مورد توجه قرار گیرد.


وی «جهاد تبیین» مورد نظر مقام معظم رهبری را یک ضرورت دانست و افزود: با توجه به حضور انبوه مردم شهر یاسوج و شهر لیکک در استقبال و تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ علیه السلام که این حضور و همچنین پشت پرده طراحی های دشمن برای مردم تبیین شود که دشمن با چه ابزاری و چگونه وارد شده و از چه افرادی استفاده می کنند.


حجت الاسلام اندرزیان ضمن تاکید بر اینکه پیاده نظام دشمن در کشور باید رسوا شود، ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به حوادث به وجود آمده، حجت بر بسیاری از افراد تمام شده است.


معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج یادآور شد: باید در مجالس مختلف و بین جمعیت هایی که حضور پیدا می‌کنیم، بحث خائن، غافل و جاهل به درستی برای آنها تبیین شود.


وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ بوده و توطئه های آنها باید تبیین و رسوا شود، بیان داشت: باید مباحث جدید با شیوه های نو و همچنین سیاهه جنایت آمریکا از ابتدا تاکنون برای مردم به درستی تبیین شود.


حجت الاسلام اندرزیان ضمن تاکید بر اینکه خیانت های آمریکا تنها در حق ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده بلکه در بین سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان این خیانت‌ها صورت گرفته و باید تبیین شود، گفت: باید در صبحگاه مدارس از ظرفیت معلمان انقلابی که دغدغه نظام، انقلاب و ارزش ها را دارند در زمینه جهاد تبیین استفاده شود.

کد خبر 1228360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha