مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان، افزد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در مناطق شهری و روستایی استان برگزار می شود.

حجت الاسلام « سید لطف الله حیات الغیت»  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار می شود.

 

وی با اعلام مسیر های راهپیمایی یوم الله 13 آبان در استان لرستان، افزود: در خرم آباد این راهپیمایی راس ساعت 10 صبح و از مسیرهای  میدان شهدا، پل شهدا، سه راه اسدآبادی و مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: در شهرستان بروجرد راهپیمایی ساعت 10 صبح از میدات تختی این شهرستان آغاز و به سمت مسجد امام خمین ی(ره) این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود هم راهپیمایی از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح آغازو در مسیرهای میدان امام حسین(ع) و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: در شهرستان کوهدشت هم راهپیمایی یوم الله 13آبان از ساعت 11صبح آغاز و در مسیرهای مسجد صاحب الزمان (عج)، میدان شهدا، چهار راه الله اکبر و مسجد صاحب الزمان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در شهرستان نورآباد هم راهپیمایی یوم الله 13 آبان از ساعت 10 و30 صبح آغاز و در مسیرهای میدان امام، مصلای نماز جمعه ادامه دارد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب افزود: در شهرستان الیگودرزهم رهپیمایی  از ساعت 11 صبح آغاز و در مسیر های میدان امام خمینی (ره) و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در شهرستان سلسله هم راهپیمایی از ساعت 11 صبح و در مسیرهای میدان  امام خمینی (ره( و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب افزود: در شهرستان پلدختر هم راهپیمایی یوم الله 13 آبان از ساعت 11 صبح و در مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره) و مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

 

وی افزود: در شهرستان ازنا هم راهپیمایی یوم الله 13 آبان از ساعت 11 صبح آغاز و در مسیرهای میدان شهید صادقی و مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب افزود: در شهرستان چگنی هم راهپیمایی از ساعت 11 صبح آغاز و در مسیرهای خیابان بسیج و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: در شهرستان رومشکان هم راهپیمایی از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح آغاز و در مسیرهای  مصلای نماز جمعه، خیابان امام خمینی (ره) و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

کد خبر 1228361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha