مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در سنندج آغاز بکار کرد

وکیلی گفت: مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۳۳ کارشناس داوری مجرب در سنندج آغاز بکار کرد.

فردین وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در سنندج اظهار کرد: این دوره از مسابقات در پنج حوزه اجراء و با حضور ۳۳ کارشناس داوری مجرب برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان افزود: شناسایی نخبگان مهارتی، ارتقای توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت وضعیت آموزش‌های مهارتی، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای و روح‌بخشی به آموزش‌های مهارتی و ایجاد انگیزه در جوانان برای فراگیری مهارت از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

وکیلی اذعان کرد: آشنایی مربیان با سطح استاندارد آموزش‌های مهارت جهانی و تکنولوژی‌های نوین، بسترسازی برای اجرای آموزش‌های پروژه‌ محور، ایجاد ارتباط بین مراکز آموزش مهارت با صنعت و بنگاه‌های اقتصادی و معرفی مهارت‌آموزان برتر به این مرکز با هدف اشتغال آنان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

وی اعلام کرد: از جمله رشته‌های مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان کردستان، جوشکاری، کابینت‌سازی، لوله‌کشی و گرمایشی، تاسیسات الکتریکی، هنر بازی های دیجیتال سه بعدی، پردازش ابری، طراحی صفحات وب، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، آرایشگری مردانه، آجر چینی، نقاشی و دکوراسیون، تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و رباتیک  است.

 

وکیلی اضافه کرد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت راه می‌یابند و پس از برگزاری اردوهای آماده‌سازی و تخصصی در مرحله کشوری این مسابقات حضور خواهند یافت.

کد خبر 1228364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha