امروز آمریکایی‌ها رویکرد مهار انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند

حجت الاسلام حکمتی نیک به انواع فتته ها، راه اندازی جنگ بر علیه کشورمان، حمایت از ترورها و راه اندازی تحریم اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‌ها رویکرد مهار انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» امروز (۱۰ آبان ماه) در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان گچساران، اظهار کرد: بی تفاوتی نسبت به توطئه‌های دشمن خطر اضمحلال درونی را بیشتر می‌کند و این یک اصل مهم محسوب می شود.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرموده امام علی در روز عاشورا مبنی بر اینکه «نمی بینید که حق و ناحق جابه‌جا شده و حلال الهی را حرام و امر حلال و حرام را نیز حلال جلوه می دهند»، گفت حضرت امام حسین علیه السلام به منظور جلوگیری از اضمحلال درونی اسلام به شهادت رسید.


وی قیام عاشورای اباعبدالله الحسین را در راستای جلوگیری از نابودی آموزه های الهی و نبوی دانست و افزود: اگر در فتنه های مختلف بصیرت لازم وجود نداشته باشد، امکان دوباره تکرار تاریخ وجود دارد.


حجت الاسلام حکمتی نیک وضعیت امروز کشورمان را با گذشته بسیار متفاوت دانست و ادامه داد: هرچند توطئه های دشمنان را در کشور شاهد هستیم، ولی مردم با بصیرت همیشه مدافع انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقاومت، ایستادگی و جهاد طبق فرموده خداوند در قرآن کریم، تنها راه مبارزه با خطرات و توطئه های دشمنان است.


وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به مسئله «جهاد تبیین»، اظهار کرد: جهاد علمی، جهاد فرهنگی، جهاد نظامی، جهاد تبیین و هر نوع دیگری از جهاد که روحیه مقاومت و انقلابی گری را در ملت تقویت می کند جهاد نام دارد.


حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به اینکه هر آنچه که باعث تقویت بنیه دینی مردم و مایه خوشبختی و سعادت ملت باشد مصداق بارز «جهاد تبیین» بوده، گفت: با توجه به نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت های کشور در بسیاری از عرصه های مختلف در منطقه و جهان و نیز رشد علمی کشور، می طلبد که این موضوعات برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بر تبیین ماهیت فتنه برای مردم تاکید کرد و یادآور شد: وقتی دشمنان نظام و انقلاب با دروغ پراکنی، شایعه سازی، تبلیغات مسموم رسانه‌ای در فضای مجازی قصد راه انداختن فتنه بزرگی در کشور را دارند، ضرورت دارد که مسئله «جهاد تبیین» مدنظر قرار گیرد.


وی ضمن تأکید بر اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همه گرفتاری های جهان را از ناحیه آمریکا می دانست، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها دشمنی دیرینه ای از زمان کودتای ۲۸ مرداد با ایران اسلامی داشته و از ایران قوی ترس و واهمه دارد، ضمن این که دشمنی آنها با ملت ایران عمیق و ریشه دار است.


حجت الاسلام حکمتی نیک یادآور شد: ماهیت انقلاب اسلامی طرفداری از مظلوم و مقابله با ظالم است، ضمن اینکه علت اختلاف آمریکایی ها با ایران اسلامی راهبردی بوده و هدف آنها علاوه بر جلوگیری از پیشرفت های کشورمان، حفظ اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به انواع فتته ها، راه اندازی جنگ بر علیه کشورمان، حمایت از ترورها و راه اندازی تحریم اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز آمریکایی‌ها رویکرد مهار انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند و به فضل الهی و با حضور با بصیرت مردم همیشه در صحنه و بصیر، این انقلاب و نظام به مسیر خود ادامه خواهد داد.


وی نفوذ قدرت معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان را یادآور شد و گفت: شکل گیری جبهه مقاومت با توجه به این مولفه انجام شد و ایجاد تمدن نوین اسلامی از اهداف این موضوع خواهد بود.

کد خبر 1228375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha