کمک ۲.۲ میلیارد تومانی هلال احمر به بیماران صعب العلاج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این جمعیت امسال بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه حمایتی، درمانی بلاعوض به بیماران نیازمند، بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت کرده و بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از این کمک ها بهره مند شده اند.

«ابوالفضل محبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه این جمعیت برای کمک به درمان بیماران خاص و صعب العلاج، تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می کند، اظهارداشت: سقف این تسهیلات 50 میلیون تومان است که امید می رود گامی برای کاهش دغدغه ها و نگرانی های این بیماران و خانواده های آنان برداشته شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: این جمعیت امسال بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان کمک هزینه حمایتی، درمانی بلاعوض به بیماران نیازمند، بیماران خاص و بیماران صعب العلاج استان پرداخت کرده و بیش از دو هزار و 5۰۰ نفر از این کمک ها بهره مند شده اند.


وی خاطرنشان کرد: دو میلیارد و 500 میلیون تومان هم تسهیلات کمک درمانی در قالب تسهیلات 50 میلیون تومانی با سود چهار درصد به بیماران خاص استان پرداخت شده است.


محبان اظهارکرد: امسال 18 کاروان سلامت به مناطق محروم استان اعزام شدند و  دو هزار نفر از روستاییان در 18 نقطه، از این خدمات بهره مند شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: این کاروان ها خدمات بهداشتی، درمانی و توزیع داروی رایگان را به روستاییان ارائه دادند.


وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال پنج هزار بسته غذایی در میان روستاییان توزیع شد، افزود: این جمعیت هزار و 100 بسته نوشت افزار هم در آستانه بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان نیازمن توزیع کرد.

 

 

کد خبر 1228386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha