برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس استان خبر داد.

«سید بهاء الدین ملک حسینی» امروز در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در یاسوج، با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار «ایران قوی» برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و اداره نماز جمعه توسط دانش آموزان، برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی، برگزاری 17 یادواره شهدای دانش آموز به ویژه شهدای دانش آموز حمله تروریستی شیراز و برگزاری 170 نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود:پویش «هرخانه یک پرچم»، تجلیل از 210 مربی جهادگر طرح شهید بهنام محمدی، تجلیل از منتخبان لیگ علمی پایای کشوری، افتتاحیه راهیان نور و عطرافشانی مزار 446 دانش آموز شهید استان از دیگر برنامه های این هفته است.
 

ملک حسینی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور دانش آموزان در تشییع شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)،  گفت: این حضور شور آفرین تبلور عینی بصیرت دانش آموزان در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه 11 آبانماه در مدارس سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته خواهد شد.

 

وی از اجرای 233 گروه سرود در مدارس و میادین اصلی شهرها  توسط دانش آموزان خبر داد و گفت: مسابقات «نوجوان پلاس» در قالب های نقاشی، گویندگی و مجری گری، نماهنگ، دوبله و طراحی پوستر با موضوع استکبار ستیزی هفته بسیج در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1228388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha