صالحی گفت: با هدف توانمندسازی فکری، فرهنگی، تحصیلی ومشاوره های تخصصی در زمینه های تحصیلی، اشتغال وازدواج، برنامه ریزی لازم برای راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره با همکاری کمیته امداد وسازمان نظام روانشناسی در استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی عصر دیروز در جلسه توجیهی مشاوران کلینیک راه زندگی در استان با ارئه گزارشی از خدمات مشاوره به مددجویان عزیز تحت حمایت گفت: توانمندسازی فکری و فرهنگی نیازمندان یکی از اولویت های کمیته امداد بوده ومشاوره به عنوان پایه واساس توانمندسازی فکری و فرهنگی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خدمات این نهاد با پیوست فرهنگی ارائه می شود تا زمینه های توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت را تقویت کند، افزود: مشاوره وراهنمایی به عنوان یک خدمت فرهنگی تاثیر بسزایی در ارتقای مهارت های زندگی وکیفیت سطح زندگی خانواده های عزیز تحت حمایت دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت مشاوره در توانمندسازی مددجویان ادامه داد: با همین نگاه از ابتدای سال جاری ۵ هزار و۴۲ مددجوی عزیز تحت حمایت از مشاوره های تخصصی  مشاوران این نهاد بهره مند شدند.

 

صالحی افزود: ۳۹ نفر ازدانش آموزان عزیز تحت حمایت در کنکور سال جاری با کسب رتبه های برتر در دانشگاه های معتبر دولتی ودر رشته های پر طرفدار پزشکی، دامپزشکی، مهندسی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان در حال تحصیل هستند ویکی از الویت های دیگر این برنامه ریزی برای راه یابی دانش آموزان سال آخر وپشت کنکوری در دانشگاههای معتبر با استفاده از ظرفیت مشاوران امداد وهم افزایی آن با روانشناسان تحت نظر سازمان نظام روانشناسی استان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان از دیگر اهداف راه اندازی کلینیک مشاوره راه وزندگی را در مسیر توانمند سازی و تکریم مقدس ولی نعمتان عزیز تحت حمایت عنوان کرد وادامه داد: توجه به مباحث فکری وفرهنگی و زمینه سازی برای توانمندسازی همواره از اولویت های این نهاد بوده است که با راه اندازی کلینیک راه و زندگی از ظرفیت مشاوران نیکوکار در این زمینه بیشتر استفاده شود.

کد خبر 1228398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha