پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات کرمان در دست بررسی است

بخشی با اشاره به این مطلب که پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات  در دست رسیدگی قرار دارد، گفت: دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان خبرگزاری از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ مهدی بخشی در جمع نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در روز گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده جزو عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سوء استفاده از فضای موجود قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته اند.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر از جوانانی بودند که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را خورده و از اقدامات خود پشیمان هستند که بر مبنای تاکیدات ریاست قوه قضاییه با اخذ تعهد و کفالت های متناسب، آزاد شده اند.

 


 

وی با اشاره به این مطلب که پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات  در دست رسیدگی قرار دارد، عنوان کرد: دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
 

 

 

بخشی تاکید کرد: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود بوده و احساسات و شور جوانی آنها را با تحلیل صحیح اوضاع جامعه مدیریت کنند و انتظار می رود مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه هر گونه سوء استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون شکن، مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

کد خبر 1228407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha