نشست روشنگری و بصیرت افزایی در امامزاده دوخاتون شهرکرد برگزار شد

نشست نهضت روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع مسائل روز با همکاری پایگاه بسیج صدیقه کبری (س) ، پایگاه حضرت صاحب الزمان، کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نشست نهضت روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع مسائل روز با همکاری پایگاه بسیج صدیقه کبری (س) ، پایگاه حضرت صاحب الزمان، کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک شهرستان شهرکرد ادامه داد: نشست روشنگری و بصیرت افزایی ویژه دختران و مادران با دعوت از یکی از اساتید برجسته برگزار شد.

 

وی بصیرت افزایی، آگاهی بخشی را از رویکردهای مهم فعالیت کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک دانست و افزود: در این کانون با جذب جوانان و نوجوانان به مسجد در راستای کشف و پرورش استعدادها و مقابله با توطئه های دشمنان تلاش می شود.

 

گنجی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک شهرستان شهرکرد با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با نیاز جوانان نقش مهمی در جذب این قشر جامعه به مسجد ایفا می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک شهرستان شهرکرد ادامه داد: امروز وظیفه انقلابی همه ما این است تا در فضای مجازی و حقیقی و دیگر عرصه ها از انقلاب و خون شهدا دفاع کنیم.

 

خاطرنشان می شود: این نشست با همکاری پایگاه بسیج صدیقه کبری (س) ، پایگاه حضرت صاحب الزمان، کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری در امامزاده دوخاتون شهرکرد برگزار شد.

 

کد خبر 1228474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha