پخش زنده اجرای سرود کانون «بقیه الله(عج)» از شبکه استانی خلیج فارس

سلحشور با اشاره به پخش زنده اجرای سرود کانون فرهنگی هنری «بقیه الله(عج)» محله لشتغان شهرستان بندرخمیر از شبکه استانی سیمای مرکز «خلیج فارس» گفت: این سرود ساعت هفت و ۴۵ صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان به صورت زنده پخش شد.

شهرام سلحشور با اشاره به پخش زنده اجرای سرود کانون فرهنگی هنری «بقیه الله(عج)» محله لشتغان شهرستان بندرخمیر از شبکه استانی سیمای مرکز «خلیج فارس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، گفت: این سرود به همت کانون فرهنگی «بقیه الله(عج)» و هیات نوجوانان و جوانان عاشورایی بندرخمیر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بقیه الله(عج)» لشتغان بندرخمیر افزود: این سرود ساعت هفت و 45 صبح امروز چهارشنبه 11 آبان به صورت زنده از برنامه «گاه گمون» از شبکه استانی مرکز خلیج فارس پخش شد.

 

سلحشور خاطرنشان کرد: این سرود توسط گروه ۱۵ نفره از نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) محله لشتغان و هیات نوجوانان و جوانان عاشورایی بندرخمیر اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هنر یکی از ابزارهای مهم در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی است، عنوان کرد: این کانون تلاش کرد تا با تشکیل گروه سرود این امر را محقق کند.

 

 

 

کد خبر 1228481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha