طنین الله اکبر و زنگ استکبارستیزی در مدارس استان البرز نواخته شد

دانش آموزان استان البرز در آیین نواخته شدن زنگ ملی استکبارستیزی با هدف گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر دادند و توطئه های استکباری دشمنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، طنین الله اکبر و زنگ استعمارستیزی در سطح مدارس استان البرز به صدا درآمد. 

 

دانش آموزان استان البرز با حضور در آیین به صدا در آمدن زنگ ملی استکبارستیزی با هدف گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر دادند و توطئه های استکباری دشمنان را محکوم کردند. 

 

زنگ استکبارستیزی در سطح استان البرز با هدف بیان پیام وحدت، اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر فتنه ها و توطئه های دشمن در حالی به صدا آمد که دانش آموزان البرز یاد و خاطره دانش آموز شهید حسین فهمیده این استان را گرامی داشتند.

 

در حاشیه برپایی این آیین، نوای سرود ایران سبز از طرف دانش آموزان قرائت شد و پرچم پر افتخار ایران اسلامی به اهتزاز درآمد. 

 

بنابر برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، جمعی از مسئولان، کارشناسان دینی و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش با هدف تیین جایگاه معارف آموزشی و پرورشی به سخنرانی پرداختند.

 

گفتنی است، استان البرز ۲ هزار و ۳۰۰ کدمدرسته دارد و تعداد دانش آموزان آن به ۵۲۰ هزار نفر می رسد. 

 

 

کد خبر 1228499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha