ملت ایران به زودی آثار ارزشمند ایستادگی مقابل توطئه امنیتی اخیر را می بیند

سردار نقدی گفت: پیروزی های بزرگ در راه است و ملت بصیر و آگاه و هوشیار جلوی اغتشاشگران ایستاد و در روزها و ماه های آینده خواهید دید این ایستادگی در برابر توطئه امنیتی چه آثار ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدرضا نقدی، چهارشنبه(۱۱ آبان) در اجتماع بزرگ "دختران مُلک سلیمانی" که با حضور پرشور دختران دانش آموز برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به ایثارگری زنان و دختران در اول انقلاب و دوران دفاع مقدس، تعدادی از این بانوان حماسه آفرین را یاد کرد و افزود: تعداد زنان و دختران شهیده در کشور را هفت هزار نفر ذکر کرد.

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناهید فاتحی کرجو به جرم تن ندادن به توهین نسبت به امام(ره)تحت شکنجه قرار گرفت و سپس او را زنده به گور کردند؛ مریم فرهانیان که در خط مقدم جبهه رزمندگان را مداوا و پرستاری می کرد، به شهادت رسید و یا نسرین افضل، دختر شیرازی که کیلومترها{تا مهاباد} رفت و توسط منافقین به شهادت رسید.

 

 

وی از شهیده طاهره هاشمی، دختر ۱۴ ساله آملی وقتی در مقابل حمله منافقین ایستاد نیز یاد کرد و با بیان اینکه او از ماه ها قبل به خانواده اش گفته بود که شهید می شوم، افزود: شهیده محبوبه دانش آشتیانی از دیگر دختران شهیده ای است که ۱۷ شهریور مقابل مسلسل های شاه ایستاد؛ شهیده فوزیه شیردل، دختر کرمانشاهی که پرستار بود و در محاصره کومله و دموکرات به شهادت رسید و او همان پرستار فیلم«چ» است.

 

 

سردار نقدی با بیان اینکه این شهادت ها و خون دادن ها برای آزادی ملت از دیکتاتوری و استبداد بود؛ تصریح کرد: فداکاری زنان و بانوان بسیار بیشتر بوده نه تنها هفت هزار نفر را در میدان مبارزه دادند که دوشادوش مردان از امنیت ما دفاع کردند بلکه فداکاری بزرگتر برای مادران شهدا است که برخی حتی تا ۶ فرزند تقدیم انقلاب کردند و این اسطوره ها در دنیا مثال زدنی است و نمونه ندارد.

 

 

وی در خطاب به دختران دانش آموز با تأکید بر اینکه این عظمت دخترانی است که امروز شما وارث آن هستید؛ با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۹۰ درصد مردم آب آشامیدنی سالم نداشتند و حتی تخم مرغ و شیلنگ آب از اسرائیل وارد می شد؛ افزود: این کشور امروز به جایی رسیده که پیچیده ترین فناوری را در مشت دارد و انواع لوازم خانگی و فناوری پیچیده را تولید می کند.

 

 

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از روزی که همه تسلیحات و امکانات را از دشمنان اسلام می خریدیم و سلاح دسته دوم می دادند، رسیدیم به امروز که قدرت های بزرگ دنیا از سلاح های ما می ترسند و ما متهم به فروش تسلیحات به پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستیم اما دشمنان می گویند ضعیف و ناکارآمد هستید که این با ادعای فروش تسلیحات جور در نمی آید.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار گرفتیم و دشمن می خواهد از زن ایرانی که نماد مقاومت بوده و عزت و عظمت خود را حفظ کرده انتقام بگیرند؛ تأکید کرد: پیروزی های بزرگ در راه است و باید به ملت ایران آفرین گفت؛ ملت بصیر و آگاه و هوشیار جلوی اغتشاشگران ایستاد و در روزها و ماه های آینده خواهیم دید این ایستادگی مردم در برابر توطئه امنیتی و هجمه بزرگ روانی علیه ملت چه آثار ارزشمند و موفقیت های بزرگی به دنبال خواهد داشت.

 

 

سردار نقدی با اشاره به دستاوردهای بزرگ و پیشرفت هایی که ملت ایران با وجود همه تحریم ها به آن رسیده؛ این افتخارات را نتیجه پیروی از اسلام و داشتن رهبری ساده زیست و شجاع دانست و اظهار کرد: نیروهای مقاومت، منطقه را از زیر چکمه های آمریکا بیرون کشیدند و امروز پشت دیوارهای فلسطین هستند و به زودی با همت جوانان و رزمندگان مقاومت این مرزها شکسته شده و خواهید دید آن منطقه پرآشوب و ناامن با محو اسرائیل چقدر امن خواهد شد.

کد خبر 1228502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha