راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای به اغتشاشگران و آشوب‌طلبان است

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان سال‌جاری، گفت: مردم همیشه در صحنه گیلان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، درس آموزنده‌ای به اندک فریب‌خوردگان و اغتشاشگران می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(چهارشنبه، ۱۱ آبان) در چهارمین نشست استانی ستاد بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان با بیان اینکه ۱۳ آبان روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است گفت: استکبارستیزی ویژگی بارز و متمایز انقلاب اسلامی ایران است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: مردم مسلمان و مبارز ایران در مبارزه با استکبار جهانی پیشتاز هستند و پرقدرت در برابر زیاده‌خواهی‌ها و دست‌اندازی‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستان ناپاک استکبار جهانی را از میهن اسلامی کوتاه کرد، بیان کرد: روحیه استکبارستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی نور امید را بر قلب مظلومان و مستضعفان جهان تابانده و خونی تازه در کالبد مقاومت اسلامی جاری کرده است.


اشجری به نقشه‌ها و دسیسه‌های مستمر استکبار جهانی برای تضعیف اقتدار انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در هر مقطع تاریخی از توطئه و فتنه جدیدی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی رونمایی می‌کند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ولایتمداری و بصیرت مردم ایران با شکست مواجه می‌شود.


وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان سال‌جاری، گفت: مردم همیشه در صحنه استان به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، درس آموزنده‌ای به اندک فریب خوردگان استکبار جهانی و پاسخ کوبنده‌ای به اغتشاشگران و آشوب‌طلبان خواهند داد.


اشجری «حشمت‌الله قنبری» استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام را سخنران مراسم استانی یوم الله ۱۳ آبان در رشت اعلام کرد و بیان داشت: این راهپیمایی در شهر رشت ساعت ۱۰ صبح از دو مسیر «سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، میدان مصلی» و «دانشکده علوم پایه، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان مصلی» آغاز می‌شود.


وی متذکر شد: همه مسیرهای راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان به سوی میعادگاه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خواهد بود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر بهره‌گیری از توان همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برای زمینه‌سازی حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان تاکید کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و خلق حماسه‌ای دیگر در استان گیلان انجام شده است.

 

کد خبر 1228510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha