تحولات بنیادین در جهت اعتلای وضعیت صنوف لازم است

پورحیدری تحولات بنیادین در جهت اعتلای وضعیت صنوف را لازم دانست و گفت: کسبه همواره با نظام و مردم همراه بوده و لازم است موضع خود را در ناآرامی‌های اخیر هم تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ « تیمور پورحیدری» با حضور در محل اتاق اصناف رشت در جمع هیئت رئیسه اتاق اصناف، اظهار داشت: ساماندهی و تقویت بازار و صنوف در صدر امور اجرایی اتاق اصناف باشد.


مدیر کل صمت گیلان با بیان اینکه هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف رشت باید سرآمد و الگوی اتاق‌های اصناف سراسر استان در عملکرد و حمایت از کسبه باشد تاکید کرد: نبض اقتصاد خرد در دستان توانمند بازاریان است و همواره منشاء فرهنگ‌سازی خیر و برکت در حوزه اقتصادی و معاش مردم هستند.

 

وی اعتماد و انصاف را مهمترین سرمایه بازاریان دانست و گفت: تحولات بنیادین در جهت اعتلای وضعیت صنوف لازم و ضروری است. انحصار طلبی و زیاده خواهی در فضای بازار بسیار مهلک و آسیب رسان است که فعالان اقتصادی بایستی در محیط کار خود از آن اجتناب کرده تا بتوانند سهم حداکثری را در جلب مشتریان داشته باشند.


پورحیدری کسبه و بازاریان را نزدیکترین اقشار به آحاد جامعه توصیف کرد و گفت: تسهیل در انجام خدمات صنفی در اتحادیه مختلف و نظارت بر امور اجرایی اتحادیه ها مورد انتظار است تا بتوانیم بازاری منسجم و پر رونق و پر جنب و جوش را شاهد باشیم.

 

مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر لزوم پیشگیری از آسیب به فعالان بازار در اغتشاشات اخیر تصریح کرد: نقش و جایگاه بازاریان از ابتدای انقلاب در حمایت از نظام بسیار برجسته و مشخص بوده و همواره در هنگام ناملایمات و خدعه های خصمانه دشمنان کشور؛ هوشمندانه در کنار مردم و نظام ایستادند که به غایت قابل تحسین و تقدیر است.

 

دکتر پورحیدری از اتاق اصناف به عنوان حامی بازار و بازوی حاکمیتی در ساماندهی امور کسبه یاد کرد و اظهار داشت: ناامنی باعث رکود رونق بازار و سرمایه خواهد شد لذا اتاق اصناف و اتحادیه ها در التهابات اخیر؛ موظفند با هوشیاری ضمن هدایت و نظارت صنوف؛ با حفظ آرامش از حریم بازار آنچنان که شایسته این مرز و بوم است صیانت نمایند.

کد خبر 1228511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha